lørdag, september 30, 2006

Susanna

Her kommer en liten blogg til min kjære Susanna!

Tusen takk for kommentaren du la igjenn! Det satte jeg veldig pris på!! Ble så glad!
Takk for i sommer! Det var så koselig å besøk deg. Du er veldig søt! Og jeg er veldig gla i deg og lillebroren din!!
Savner dere når vi ikke er sammen! Men da ser jeg på bilder fra sist vi var sammen også blir savnet LITT mindre!



Vi hadde det jammen gøy sammen:) På bading, når vi spilte kort og du og Morfar tuller ute i hagen...

Klem fra Tante Irene

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Tante!
I dag regner det her, men jeg og Jonathan har värt ute og bygd badestrand ved en sölepytt i gata, det ble kjempefint!
I morra skal jeg på skolen igjen, det blir morro.På tirsdag skal vi ha bading, det er supert! Jeg har lärt meg "grodsimming"! Nå må jeg leke litt tagen med pojkerna, kos fra Susanna.

benne sa...

min lille irene!
er du syk også?..så kjipt.jaffal hvis det bynner å bli hett der borte nå??!
skal be om at du skal bli frisk S U P E R F O R T
i dag skal jeg tilbake til toppen etter å ha visitert legen min litt først-gleder meg..savner de andre miljøarbeiderne så innmari fort. de er så goe'!!
og innigode mit savner jeg dere så at det eksploderer.. katti skal dåkker hjem neste gang?

Anonym sa...

Hei tante rene!
vars är jag?
Puss och kram från Erlend

Anonym sa...

Onkel håkon
Är det en racerbil du har?
Från Erlend

Anonym sa...

Ja, tante rene. Her har du en oppgave. Erlend vil også ha en hilsen på bloggen, som du skjønner. "vars er jag"????

solveig sa...

åssen går det med deg da irenemin?fortsatt syk? skal sende deg bilder(selv om ikke jeg har så mange)..datan påkontoret er litt klikk nå..
jeg har ordna skype forresten,vi kan prate gratis!!
gla i dere kjæremine..håper du blir frisk kjempe fort--masse gode tanker:solveig:)