søndag, september 10, 2006

Hell i uhell



Sonja var skikkelig uheldig når hun kom hit til Sydney (som jeg har fortalt før), hun fikk ikke bagasjen sin.. Så da ringte hun forsikrings selskapet og de gav henne shopping penger!!!!
Så i går var Sonja og jeg på skikkelig shopping tur. Merkelig å kunne shoppe uten å ha dårlig samvittighet over pengene du bruker:) Sonja er jo så søt og da; delte pengene sine med meg!!! Jeg fikk meg 4 nye topper, et nytt skjørt, en ny kjole og et nytt par sko!!! Pluss at jeg kjøpte en t-skjorte til Håkon og da, god kone som jeg er;)
Pluss alt det Sonja shoppa... MASSE!!!!!
Leksen er: Ha alltid forsikring!
Det kan gi deg store gleder her i livet:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, da var du heldig. Grei jente denne Sonja skjønner jeg. Ta godt vare på henne også da.
Vi drar nå ut i tyttebærskogen. Håper det er mye bær å finne.

Silje Elida sa...

takk for sist:) godt med forsikring ja,minner meg om den gøyale brennende bussen!hehe..ha en fin kveld!

Ellen Miles sa...

heey! Godt å være tilbake på nett og kunne lese åssen dere har det.. var så utrolig koselig å se dere før jeg dro, jeg gråt når vi kjørte fra dere.. dere betyr så mye for meg, I can't express myself!! Gleder meg så til å besøke dere i Australia.. LOVE <3