fredag, september 08, 2006

Jeg vil ha sommer!

Så er sola fremme igjenn, og regnet HELDIGVIS borte! Jeg burde vel kanskje ikke si det, siden Australia er i 97% tørke.. Men jeg kan ikke noe for det.. er bare så glad i sol og varme!!!!
I dag igjen var jeg tidlig oppe, kl halv 6 stod jeg opp etter å ha ligget en time og dratt meg... Men i dag er det vel ikke så rart jeg våknet tidlig, la meg nemlig kl 20 i går kveld:) Ja, jeg vet det; typisk dumt! Men jeg var så trøtt at det gikk bare ikke å holde seg våken. Rart det der med døgnrytmer og sånn. Snakket med ei som var i Sverige en tur mens vi var Norge, hun hadde ingen problemer med å snu døgnet. Mens jeg sliter noe helt vanvittig.. Ja, ja små problemer i det store bildet:)

Litt flere minner og innblikk i vår fantastiske Norges tur:

Family Skaug


Uma som brudepike i Onkels bryllup


Onkel Trygve og Milla leker


Tenkte jeg skulle prøve å få tatt et bilde av den nye tøffe bilen vår, så kan dere få se hvor Aussie vi har blitt:) Er jo en fantastisk historie det der med den bilen. Våre venner Olav og Anne Grete GA (!!!!!) den til oss gratis, da de reiste tibake til Norge! Mennesker som virkelig lever generøst, det der!!! Forteller mer om det når jeg får et bilde av den.

Ellers; Håkon har innlevering av en stor oppgave i dag. Så han er ganske opptatt! Flink skolegutt:) Er nok en heavy oppgave, tror han skriver om seksualitet... Ikke bare lette saker å ta et standpunkt til det der. Glad det ikke er meg;)
I kveld skal jeg tjene for første gang etter at vi kom tilbake, og jeg gleder meg. Skal være ressigør på et av ungdomsmøtene. Det er en av favoritt tingene mine å gjøre! Så det blir nok bra!

Ha en fin dag! Irene

5 kommentarer:

irene sa...

Hei snuppa!! Tenkte at siden ingen andre legger igjen kommentar så kan jeg gjøre det. Du er verdens beste kone, bare for å ha det klart. Og så er du så søt og god. Takk for at du valgte meg;-) Elsker deg<3 Vennlig hilsen Håkon Skaug

Anonym sa...

Ja det var litt av en attest å ha med seg.
Koselig å høre.
Kan ikke legge igjen kommentar hver gang jeg er inne og sjekker, men her er det en iallefall.
Ha en fin dag.

Anonym sa...

jeg følger med hver dag.. men ikke nok fantasi til å legge igjen en spennende hilsen hver gang.
høres ut som dere har det så bra- det er godt å vite! nå skal jeg snart på jobb, Klaus er ute å besøker båt..
klem klem

rita rata sa...

Hei, dere 2! Ná har jeg tittet innom for á skrive her og si hei og tusen takk! :) Et privilegium á fá snuble innom i livet deres. Spennende á se hva dere holder pá med. Og sá supert med sá mange bilder! Et slags oppdateringssted, liksom, +gir meg fólelsen av á vaere litt naermere familien!

"We are family...la la la la la la la lahh!" :) (husker ikke teksten)..

Ha det fint, da, dere!
Hugs, S+D

Heidi og Torkjell sa...

Hei hei!! Jammen er du rask med å legge ut nye greier...jeg er imponert! Og det er så koselig å lese!! Jeg er veldig glad i dere, og så glad for at vi fikk vært litt sammen i sommer!! Gud velsigne dere i bøttevis!! god klem fra Heidi :)