torsdag, september 07, 2006

Morgenfuglen Irene:)



Jeg er så trøtt og sliten men får ikke sove. Kroppen min er enda på Norsk tid tror jeg... Eller egentlig ikke for jeg våkner kjempe tidlig og får ikke sove... Så nå har jeg bare begynnt å stå opp:) Har blitt en skikklig morgenfugl. Følger vel i min fars fotspor der kanskje. Han står jo alltid opp før klokka ringer. Egentlig en god egenskap! Får liksom så mye ut av dagen. Klokka er nå snart halv åtte og jeg har lest hele 1 tessalonikernes bok(ikke at den er så lang men..), chatta med mamma i norge, kristine i london og sonja i etagen over;) er på min andre kopp te og holder litt på med en klesvask som ble hengende ute i regnværet...
Ellers, som du sikker skjønner, så har Sonja kommet tilbake!! Det er så deilig! Nå er vi liksom hele familien igjen; mor Irene, far Håkon og barnet Sonja!!! The Family!
Sonjas bagasje kom ikke med flyet hennes, irriterende.. Men på en måte litt artig siden hun da kan handle for 2500 kr og få det tilbake av forsikringselskapet!! Shopping! En av Sonjas store lidenskaper:) Og jeg får lov til å bli med! Gleder meg!

Det har vært fint og varmt vær, men nå er det kaldt og sinnsykt regnvær! Håper det letner snart for jeg skal gå til Hillsong Women i dag, og det er litt kjipt når det regner..

Ha en velsigna dag!
1Tess 5:16 "Rejoice always, pray continually, give thanks in all circumstances; for this is God`s will for you in Christ Jesus."

Ingen kommentarer: