lørdag, september 23, 2006

Norsk Lunsj

I dag har vi hatt norsk lunsj! Det har vært så koselig! Vi var ca 36 Nordmenn her hjemme hos oss. I går stod vi fra ca kl 13 til 20 og bakte rundstykker... 139 rundstykker for å være eksakt:) Sonja, Cathrin, Pauline og jeg bakte. Håkon og Erwin stekte.. Team arbeid!
Vi har hatt brunost, norvegia hvitost, hjemme laget jordbærsyltetøy, leverpostei, salami, majones, laks, eggerøre... mmmm... vi har vel alle lagt på oss noen kilo:) DEILIG!
Snille, vakre Sonja har latt oss få låne noen bilder, de kommer kanskje ikke i riktig rekkefølge... men, men... enjoy:




Sonja og Pauline


Lasse og Tone


Meg


Det var innmari mye folk..


Her er huset og bilen vår


Kler jeg ikke denne bilen ganske godt:)

Tilslutt: Gratulere med dagen, Mamma!

5 kommentarer:

Anonym sa...

så moro å lese.. utrolig hvor norsk man blir i utlandet gitt:)
Ser ut som dere bor og lever fint- det er godt å vite når vi er for langt unna til å komme å sjekke (dvs. økonomien tillater ikke alt)
Så må jeg stille meg i rekken å Gratulere kjære Anne Lise- mamma med dagen!!!!
klem

Kikka sa...

...altså klem fra Kristine
:) trodde jeg skrev det men..

Ellen Miles sa...

å, så deilig:) savner litt norsk mat jeg og må jeg innrømme. Og nei, plassen deres i hjertet mitt er hellig. Out of bounds. Don't u worry ;) har forresten bilde av deg(irenemin) og solveig på desktoppen. Nesten som å ha bilde på veggen :) LOVE U---MWA

Anonym sa...

Takk for gratulasjoner og dette var koselig lesestoff. fint å se hvordan huset deres så ut. Kjempefint. gleder meg til å bo der noen dager. Mamma

Anonym sa...

Hej
En helsning från nord Sverige. Hoppas ni har det bra?! Med oss är det bra. I dag var det kallt, minus 2 grader när vi for till dagis och skolan. Nu skall jag och Erlend legga oss, sov gott!
Kram Susanna