fredag, oktober 06, 2006

Supernatural og Erlend

Det er blitt fredag, og jeg har endelig en dag fri! Det har vært en hektisk uke..
På onsdag var det innspilling av den nye Hillsong Kisd`s dvden, Supernatural..
Phu.. det var en hektisk dag... 3000 unger fra 4 til 12 år...
Masse filming og løping. Jeg var på Location camera. Vi filma behind the scenes og intervjuer av barn til dokumentaren. det var utrolig gøy!!!! Barn er jo fantastiske! Og jeg tror den nye plata blir innmari bra:) Den slippes faktisk om 3 uker! Så det skal bli spennende! Nå er alt jeg får vært med på over.. den er i post-production nå.. Hektisk for de som gjør det og da. vanligvis bruker de 5-6 mnd på post-prod av en plate, men nå har de 3 uker... Glad det ikke er meg som skal gjøre det:)

Ellers er vel livet som normalt.. Skole, jobb og fritid.
På lørdag skal vi ha grillparty hjemme her. Da kommer alle de som tjerner i TV for Youth. Det kommer til å bli gøy! artige folk! Og liksom de jeg henger mest med, bortsett fra Håkon og Sonja:)

Håkon skal preke i Chapel på Tirsdag! Det blir spennende! Skjønner ikke at han tør jeg, men han vet vel kanskje ikke helt hva han går til... Heter "Bring on the Glory" og er 3 minutter foran hele college.. 1000 elever eller noe sånt... Han kommer nok til å gjøre det så bra så!

Tusen takk for alle kommentarene! Og til alle som er bekymra; jeg er frisk som en fisk! Var syk hele forrige uke, men nå er jeg bra igjenn!

Til slutt vil jeg sende en hilsen til min kjære Erlend! Du lurte på hvor du var.. du er jo her i hjerte mitt!! Tøffingen!!!
Her er noen bilder av deg og!


Her leker du med den tøffe racerbilen din! Onkel Håkon har nok ingen racerbil, men den er ganske så tøff den bilen han har!!!! Jeg tror du ville likt den! Kanskje ikke like kul som den grøne bilen, men nesten;)


Her er du på brygga sammen med morfar. Tror det var litt skummelt... Men du gjorde det jo likevel du! Din tøffing!!!

Det er fredag og det innebærer vasking av hus og klær.. Så jeg avslutter her.
Skal se om jeg får lånt Sonjas kamera og tatt noen bilder i helga.
Ha en fin fredag og helg!
Klem fra Irene

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Irene. Den har han nok ventet på tror jeg. Håper de logger seg på og leser snart, men de er ikke så raske på datan lenger disse svenskene.

Anonym sa...

Hei hei kjære søskenbarn! Tusen takk for mail på bursdagen min, det var jo koselig at du huska. Er så hyggelig å lese bloggen deres og få et lite innblikk i hverdagen deres. Da virker dere ikke like langt unna. Klem fra Hildegunn ( og Nina)

Anonym sa...

Hei tante rene og onkel Håkon
"Vi kan ikke si bajsunge till tante, santa mamma" - sitat Erlend. Så da forstår dere at han er 3 år ..... Ellers var han fornöyd med bildene, "der er jag ju mamma" sa han da han så seg selv her!!!
Problemet er at vi ikke husker hvordan vi logger inn på bloggen, derfor litt vanskelig å få oppdatert den, men vi kan jo se om vi får maila noen bilder i helga!

benne sa...

håkon og irene!!

jeg blir bare (nesten dah, bortsett fra de gangene jeg savner dere hardt)lykkelig av å lese her.
det virker som om dere har det så bra-og det er så sabla dejlig å vite:)

jeg har det også bra..tsss;)
fri fra streptococcer og heile pakka

nå er jeg hjemme på høstferie i en uke. har vært hjemme alene i helga så nå sitter jeg bare og venter på at min kjære familj skal komme hem i från sverige:) blir dejli å se dem igjen!

toppen er bra-framdeles-blir sliten og sover for lite-men bra
bytter på å være lykkelig og litt frustrert(aner plutselig ikke hva jeg driver med og får sånne store eksistensielle spørsmål inni hodet, men er vel ganske vanlig på alderen min...)men mest lykkelig.

mirjam og bjørnar er nå gifta-og de var helt FENOMENALISTISK pene begge to(kan dere vel levende forestille dere)

hjertet mitt gleder seg SÅÅÅÅÅÅ til det får banke med deres hjerter hjemme i norge, blir litt slitsomt å hele tiden prøve å høre hvilke dunk som er deres liksom, men jeg finner de jo fort da, og da er jeg nesten der nede sammen med dere....!

takk for alt dere betyr for meg
og
kom hjem
til
meg,
men ikke bare meg dah seff
men litt meg

puss och kram
benne

Unknown sa...

det er jo kjempegøy!!
så fine bilder!
jag är inte hemmafru!
och det är inte lördag i dag, inte als!

Anonym sa...

hei irene og håkon!

lykke til me bring on the glory håkon! bare litt spennende da:)
savna dokker,
klem