fredag, september 29, 2006

Ingenting nytt


En smak av sommer


Tja..
Hmmm..
Vet ikke helt...
Er vel ikke så mye å skrive om...
Jeg er fremdeles syk...
Håkon går fremdeles på skole og jobber...
I kveld har vi faktisk fri begge to! På en fredagkveld!!! Det er ganske sjeldent...
Hildegunn har bursdag i dag! Det har jeg faktisk huska på:) Ikke dårlig!
Jeg har lest ferdig den siste boka i Harry Potter seien denne uka.. På engelsk. det var litt forrvirrende siden jeg har lest de andre fem på norsk.. men det var spennende... Jeg liker Harry Potter.. Selv om det er for barna..
Neste uke (Manadag til Onsdag) er det KidsFest på Hillsong. Da skal vi spille inn nytt album. Det er det jeg har vært med å jobba en del med de siste ukene. Blir nok spennende. Jeg skal være på Location Crew 2, vet ikke helt om jeg blir producer eller cam op, men vi får se..
Det har slått meg hvor rart det var å være på ferie i Norge, og så dra tilbake til hverdagen i Australia.. Er liksom ikke sånn det fungerer... Litt snudd på hode liksom...
Tja..
Ikke så mye annet å skrive om ingenting egentlig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nei, men bare et livstegn er positivt for oss som sjekker bloggen hver dag. Vi koser oss med oppdateringer. Sjå til å bli frisk att nå da så du får vært med Håkon på litt jobbing. Redd han sliter seg ut. Snart bare to måneder igjen. Mamma