fredag, september 15, 2006

Travel uke

Det har blitt fredag, og uka har bare flydd..
Mandag begynnte jeg hos Hillsong tv. Det har vært skikkelig gøy og spennende denne uka. Men i dag tror jeg at jeg har fri, har ihvertfall ikke hørt noe annet enda:)
På onsdag var vi på Chinamans beach og filma til det nye Kids albumet. Det var kjempe fint vær, og jeg ble solbrent... Veldig lærerik og fin dag!
Ellers så driver Håkon å skriver oppgaver, som alltid! Har en stor en han skal levere i dag, så jeg har ikke sett han så mye denne uka... Men, men sånn er student tilværelsen..
Skulle jo legge ut noen bilder her, men så skal du høre at på søndag tok jeg 2 bilder (i en bursdag vi var på), så plutselig var batteriet tomt. Jeg hadde to til som jeg satte inn, men de var også tomme.. Når jeg kom hjem for å sette de på lading oppdaga jeg at ladern er glemt i Norge... KJIPT!!! Den er ganske stor og tung å sende.. Så jeg tror ikke vi får den før mamma og pappa kommer nedover på besøk i jula... Triste greier det.. Så for nå får du bar e klare deg med mine kjedelig historier... :)
Kommer liksom ikke på noe mer å skrive om, så jeg tror jeg avslutter her.
Ha en fin dag!

Klem fra Irene

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har lest bloggen. Takk for en hyggelig prat på morrakvisten idag.
Flott med en slik jobb. Ha en fortsatt fin tid. Bildene kommer vel etter hvert.

Ellen Miles sa...

hillsong tv..? vises det i alle australske hjem?

solveig sa...

oh holy! du var raskt ute med comment! akkirene jeg savner deg skikkli!kjipern med kamera,bare pass på at dere ikke gjør noe minneverdig som dere burde ta bilde av fram til jul..heh.ha en strålende dag,kveld hva enn det er der borte--lovelovelove i hjertet mitt til deg!

Unknown sa...

Du er så himla søt du,irene..virkelig! Misunner dere ganske bra der borte..Men plutselig dukker jeg opp!Det var så godt å se dere igjen, å ganske merkelig å tenke på at dere nå er på andre sida av jorda..
Glad i dere! puss