mandag, januar 16, 2006

WOW!!!!

Det er så gøy å gå inn på sin egen blogg om dagen:) Har dere sett at det er over 25 forskjellige datamaskiner som har vært innom, og mer enn 236 treff.. Det er jo helt sinnsykt og over all forventning!!! Vi har visst mange gode venner vi!
Tusen takk alle dere som legger igjen kommentarer, det er så koselig! Særlig når det er folk vi ikke forventer det fra i det hele tatt, sånn som sandefjordinger... :)
Norge føles litt nærmere om dagen, har besøk av 2 Tryslinger (eller hva det heter.. Gunnars mor og Far), og de har hatt med seg norske blader, Tufte på DVD og annet Norsk småtteri, så jeg tror våre samboere koser seg skikkelig!!! Det er godt! I dag skal de ned til Sydney city, hvor de har leid seg en leilighet med utsikt over operahuset og brua(!!!), så da blir de ekte Sydneyfolk! Og vi får være hjemme alene! Ja,det er nesten litt surrealistisk.. Har ikke vært et helt døgn alene siden i Juli en gang.. Får håpe vi klarer oss.. Ha, ha - WE WILL!!!
I går tjente jeg på kveldsmøte, ble lært opp i noe jeg ikke har gjort før, så det var gøy! (CCU - for de som forstår seg på tekniske tv ting).
Også fant jeg ut at det er ca 98 prosent sikkert at jeg får en produser stilling på college som jeg har ønska meg, så det får dere være med meg å håpe på.. Er ikke lønna, men en god mulighet fordet.
Den siste uka har det stort sett vært regn og trist, det samme i dag.. Så jeg tror jeg skal holde meg inne, borsett fra at vi skal en tur på Ikea med noen nye Norske studenter som kom på fredag. Ikea er ALLTID gøy!! Uansett hvilken verdensdel man er i.. Kanskje jeg kjøper meg noen "Bilar" eller litt Kex sjokolade..!

Vi snakkes da, kjære Nordmenn og Svensker!

Irene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klarte ikkeå vente til imorgen. Koselig å lese. Snakkes mere på skype.

Anonym sa...

Hei Irene ! Hyggelig å lese dine kommentarer fra down-under, og litt rart å tenke på hvor utrolig teknikken er.
Ha en fin dag og hils Haakon !
Hilsen Roar (Thunæs) i Sandefjord, og Inger Lise.

...dan sa...

CCU er kult. Skulle gjerne hatt det hos meg på oneway... ganske kjipt å styre 3 kamraer uten det. Men men... høres bare ut som dere har det konge!! Fått skikklig jobb nå så nå kommer jeg snart :P