mandag, januar 23, 2006

Mandag Morgen

Ja, da har jeg forstått at det er på tide med en liten oppdatering..
Etter all min klaging i forrige uke om dårlig vær, har jeg virkelig fått min "straff" nå!! Det er varmt!! Sola kom på lørdag, og den tok med seg varmen:) Mellom 35 og 40 grader.. Men det er deilig det altså!! Bedre med sol enn regn sier nå jeg da.

I dag er det mandag og jeg sløver i senga.
I går hadde jeg min omtalte deby på Kamera 5 i
den store byggningen..
Lovte jo å legge ut noen bilder av det her,
so here you go:


Kamera er skikkelig stort og tungt. Og det er masse man skal tenke på på en gang; zoom, fokus, tilt, pan, ped, track også få noen gode bilder da..
Men det er skikkelig gøy!!
Jeg må innrømme at jeg grua meg litt, for det blir jo tross alt sendt ut til 66 land.. :)

Her ser dere meg under øvelsene før møte. kamera 5 er plassert på første nivå, helt bakerst. (ved siden av meg satt det to eldre menn som var så innmari med under lovsangen; dansa og sang.. Artige fyrer!)
Ser litt tomt ut i salen her, men det er fordi møte ikke har begynnt enda..

Jeg tjente søndag formiddag, noe som betyr at du tjener på 2 møter rett etter hverandre (8.45 og 10.45) Det var egentlig ganske greit for da fikk jeg øvd meg litt i samme sleng.

Ellers så tok jeg noen bilder av Håkon på jobb på fredag. Han jobber fremdeles for college og kjører ut møbler og madrasser til de nye elevene. Her driver han å lesser av madrasser til noen nye NORSKE jenter.. Tror egentlig han trives
godt med den jobben.
Er liksom litt sin egen boss,
og stryrer dagen som han vil. Ikke at han begynner seint
eller no, for sånt no har han slutta med:)
Men det er ikke noen som går å passer på han.
Også bestemmer han selv hvem han vil ha med seg på å jobbe.
Flink er han også! Alle liker Håkon!!











Ellers så tok jeg et bilde av en fin sommerblomst, tenkte det kanskje ville varme litt opp i det kalde nord.. Aner ikke hva den heter, men fin er den:) Også kan dere få ta del i annen del av vår hverdag:
Edderkopper.. Det er det mye av her!!!

Dette er den mest giftige edderkoppen i verden.. Danny Longleg.
Den finners over alt!! Horror, Skrekk og Gru!!
Men det fine er at den kan ikke skade deg, for den har så tynne bein
som ikke klarer å komme igjennom huden! Det er virkelig
noe man kan si HALLELUJA for!! (ikke verdens beste bilde kanskje, men du forstår tegninga..)

Er så gla i dere alle sammen!! Gleder meg til å komme hjem til Norge å treffe DEG!
Takk for alle gode oppmuntringer!

Varm Sommer klem Fra Irene

1 kommentar:

...dan sa...

oi! Kult kamera! :D
En vakker dag skal jeg være en av de som står ved siden av deg og hoier og skriker til Jesus :P

Stå på!