onsdag, januar 11, 2006

40 cm nærmere Himmelen..


Takket være våre snille og kjære romkamerater har vi endelig fått oss seng! De bestemte seg for å kjøpe seng før Gunnars foreldre kommer på besøk, og siden de har så god råd om dagen (takk lånekassa!) fikk vi låne penger til å kjøpe oss en også!! Møbelet er kjøpt på fantastiske Ikea, og etter 2 netter i den kan jeg trygt si at det er best å sove i seng!!! Bye bye gulvet..

Ellers har vi fantastiske nyheter: Håkon har fått ja fra lånekassa!!! Noe som betyr at vi istedenfor å ikke ha noe penger faktisk kan kjøpe oss en is i ny og ne!! Et stort bønnesvar for oss:)
Nå håper vi bare på at aetat skal si ja til min søknad..

Vi har besøk av Sonja og Ester om dagen, og det er veldig koselig! Ester reiser hjem til kalde Norge i morgen, så stakkars Sonja gruer seg litt! Men jeg skal ta vare på den vakre prinsessen jeg!!

Det er veldig varmt i dag, men jeg må vel komme meg ut en tur.. Har jobbet på College kontoret de 2 siste dagene. Deilig å jobbe og vite at det innnbringer penger. Håkon har flytta møbler for college, men i dag har vi begge fri. Deilig det og:)

Nå skal vi en tur på shopping senteret! Snakkes!

Irene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for det.

Unknown sa...

heh, det får´n si!! takk for maten da. det er alltid en glede..

...dan sa...

Gratulere med lånekassa! Dere skulle bare visst hvor mye jeg veit at Gud fikser sånnt for oss. off... livet er konge :)

Gud velsigne dere! Savner dere veldig!