lørdag, januar 07, 2006

Sommersløv...

Nå kjenner jeg at sommerferien virkelig har begynnt å ta over.. Vi sløver og sløver.. Det er liksom ingenting å gjøre når man ikke jobber. Og de tre siste dagene har det vært overskya og regn... Var faktisk helt nede 24 grader, så da gidder man jo ikke å dra på stranda. Jeg klager ikke altså, for det er vanvittig deilig å ha sommerferie! Man kan sove lenge, noe vi forsåvidt har slutta med.. (Det lengste vi sover om dagen er til sånn i 9 tida, så våkner vi av oss selv. JEPP, begynner å bli voksne folk vi. Huff-a-meg!) Men ellers er det deilig å ha ferie!
I dag skulle vi egentlig fått besøk fra Norge, men vedkommende ble syk og mått avlyse - stakkars! (God bedring). Svigermor hadde sendt med han 2 og en halv kilo firkløver og surt&salt smågodt, men de kom seg jo heller ikke til australia da.. :(Så da har vi ikke så mye å finne på, annet en at vi skal en tur på flyplassen og hente en av våre Finske venner som har vært hjemme på juleferie. Det blir jo koselig! Også i mogen skal vi opp på Hillsong å tjene igjen, har hatt fri der ifra i et par uker nå og vi savner det begge to, så det skal bli godt å begynne igjen! Å ja, jeg har funnet ut at den 22 januar skal jeg for første gang stå på et av de fancy kameraene i den store salen!!! Gleder meg noe helt vanvittig!!! Har egentlig stått på sånn kamera før, når jeg hjalp Grete å lage Araber tv på Tv-Inter(...). Men det er så lenge siden at jeg husker det nesten ikke, bare at det var vanvittig gøy!

Nei, nå har jeg holdt på lenge nok.. Hvis du har hengt med på slarvet mitt helt til nå synes jeg du fortjener en liten latter! Her kan du få se et bilde av meg etter at vi var på stranda en dag...

Håkon smørte ryggen min.. Men han glemte en stripe..
Pent????! NEI!
Godt???! NEI!
Men jeg har faktisk blitt brun der nå,
ikke solbrent lenger og ikke flassa det bort:)






Takk for at du gadd å lese/høre på meg, det satte jeg pris på!
Ha en super dag!

Og Pliiiiiiiiis legg igjen en kommentar, det er så koselig for oss!

Klem til deg fra Irene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja da. vi har lest siste nytt. Kjempekoselig. Den stripen på ryggen var lei. Sånn må du ikke glemme Håkon. Neste gang tar du stripen litt høyere opp eller lengre ned så blir det sebrastriper.
ellers ser det ut som dere har det bra.

Kikkis planet sa...

Hei hei!

Jeg tenkte jeg måtte legge inn en kommentar siden du spør så pent da, Irene! :) Vi er jo innom her og kikker innimellom, men vi vet jo det meste før det lekker ut til "offentligheten" - den stripa så vi jo for eksempel for en tid tilbake..

Morro å følge med! Gla i dere!

Klemmer fra nabo'n.. :D

Anonym sa...

Hei!
Innmari lei for at jeg måtte bli hjemme, hadde gledet meg veldig til å besøke dere i Sydney og jobbe en uke i New Zealand etterpå. Men, blir man syk så blir man syk! Min kollega Ole reiste isteden, og han ble veldig glad for at han fikk reise til sommeren på bare én dags varsel. Men å ta med sjokolade til noen han ikke kjente, nei det hadde han ikke lyst til. Men jeg prøvde å overtale ham da: Lot ham få smake på et lite utvalg av den posen som ikke var sjokalade, men full av sure saker og rosa skum-et-eller-annet. Til Irene tror jeg??? Håper vi sees senere, vi har mye jobb i traktene og sammenlagt har vi hatt reiser til området 8 ganger siden sommeren 2003. Sjansen for at jeg kan komme til å vise meg i løpet av noen få måneder er faktisk tilstede. Gud velsigne dere rikelig for deres gjestfrihet, den har jeg fått oppleve om enn ikke fysisk så hvertfall via invitasjonen. Morten