onsdag, januar 18, 2006

Ikke så mye nytt egentlig..

Tja, følte at det var tid for en liten oppdatering.. Men det er absolutt ingenting å oppdatere..
Håkon jobber lange dager ( 12 timers + dager ) og tjener penger, mens jeg går bare her hjemme og gjør ingenting..
Det er fremdeles regn og ganske trist vær, forsåvidt bra det men kjipt når man har sommer ferie.. Skolen for meg begynner ikke igjen før den 31 januar, så frem til det er det liksom ikke så mye som skjer. Men vi er jo hjemme alene denne uka, og det er jo veldig deilig!!

Sender en liten hilsen til en liten jente som har bursdag i morgen.. Gratulere! Følg med i post kassa.. :)

Da tror jeg ikke jeg har mere å skrive om ingenting... Så da slutter jeg likegodt.
Lover å komme sterkere tilbake!

See ya`all! Irene

4 kommentarer:

Einar sa...

Hello Ladies and Bruces! How's life in Oz?

Dumpet innom bloggen deres via via via... så dette var jo et hyggelig slumpetreff. Fare for at jeg svipper innom siden i ny og ne framover. Skal dere være lenge down under?

Anonym sa...

Bra å skrive så mye om ingenting.

Ellen Miles sa...

ØY DU ANONYMOUS!! Dette er ingen "ingenting".. dette er vår kjære Irenes tanker! Og de er ganske verdifulle og savnede i disse norges kretser!
...ja jeg savner deg og Irene!!

Anonym sa...

jeg har nå surfet inn flere ganger, i håp om å få noen nye glimt fra Australia, men det er ingen ny oppdatering :-(