mandag, januar 30, 2006

Baby... Jeg vil også ha baby... !!!!!!!!!!!


Jepp, da er jeg også klar for å få baby.. :)
Men ikke få panikk, det kommer nok ingen baby til oss før vi er i Norge igjen..
Har bare så innmari lyst på en!!!!!!!!!!!!
Var å spiste kake hos noen venner som hadde Baby dedication (barne velsignelse) i går.
Og hun var så vakker og rolig, lille Jillian Ruth. Lå på armen min og sov leeeeeenge! Og jeg ble helt syk etter barn.. Også er tante barna helt på andre siden av jorda.. Pinelse! Ja, ja jeg får vel bare reise å besøke Jillian litt ofte:)

Synes du ikke jeg ser lykkelig ut? :) Men jeg er det selv om jeg ikke har noen baby altså, har jo Håkon å ta meg av.. Og han er litt som et barn i blandt.. :)

Irene:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Joda baby'n kler deg.... :-)

Jeg har et spørsmål: Kan Håkon legge ut noen av sine gode matretter på denne siden???? Prøvde å få tak i dere i dag for å høre hvordan dere lager pizza :-) men da var dere selvfølgelig gått i seng.... dere legger dere alt for tidlig :-(

Vi snakkes - sov godt!

Anonym sa...

herlighet irene! du kommer til å bli verdens beste mamma!! jeg klarer nesten ikke å sitte her og se på disse bildene og ting dere skriver. det kiler i magen min så utrolig mye. savner dere så hardt. det gjør faktisk vondt ihjertet og akkurat nå så holder jeg på å sprekke inni meg. klarer ikke beskrive det på noen annen måte.....snart kommer team action ned til auzzieland!!!! skulle sååå ønske jeg kunne væme. men vi skal jo snart stikke til outllændet vi og. først ei uke i la og så 4 dager i ny og så 2 heile ukår på den dominikanske republikk!!!!! gleder meg gitt:) men jeg vil se dere ¨nååååå. irene jeg svner så å snakke med deg!!!! savner og le med deg når du bare ler uten en eneste liten lyd. håkon, at du bare sitte rder og kommer med sånne helvlunkne kommentarer som vi bare ikke kan la være og le av- du er VERDENS KOSELIGSTE mann, jeg MENER det. du er det. savner meg og dere og ellen i sofaen oppe i trøckstæd!!!! og at vi bare spiser taco og ler av ellens sabla rare humor som bare er til å le av.

det jeg prøver å si er

JEG SAVNER DERE TUSEN; KOM HJEM TIL MEG FØR JEG "NETT-DENGER" DERE.

litt trist benedicte(men bare akkurat nå dah)

Anonym sa...

Håkon er ingen "liten" baby, men en stor en.

Ellen Miles sa...

åå.. Irene du er så søt!! ;) Og DU har fått langt hår! Din snik! =) Du kler det skikkelig godt.. Yeah. Og du, jeg tror det var meninga jeg skulle bli her lenger. Har det skikkelig bra me familie og sånn.. veldig deilig:)
Ok, sagt det før men sier det igjen, for det plager meg og jeg må få det UT: jeg savner dere så utrolig masse!! Men jeg får det ikke ut uansett hvor mye jeg sier det for det ligger så dypt i hjertet og det kommer ikke årntli ut før jeg får gitt dere begge en skikkelig svær klem.. Den vakre dagen gleder jeg meg virkelig til.. Men inntil da får jeg vel nøye meg med ordet "klem" på en dataskjerm. Det hørtes veldig kaldt ut. ..hm. Mener en varm klem altså. :)

Ellen Miles sa...

OI (med australsk betydning). Så ikke bebbes kommentar før nå. How dare you say my humour is sabla rar. !!
HMF.
..neida.. setter pris på dere selv om dere ler av meg og ikke med meg :) ..ellerno.. ja. Værtfall. Ja. Gla i dere:) og savner dere ja :( Men vi slutter med smilet :)

Anonym sa...

sårri ellen! ikke ment som hån- men enhyllest av den personen du er! glemte å si at jeg svaner meg og dere og ellen OG SOLVEIG i sofaen i trøgstad. mangla liksom noe da jeg skrev det. nå har jeg fått min egen lille blogspått: benedictejensen.blogspot.com
hurra! har nesten ikke gjort noe der enda dah;)
stikk innom

Anonym sa...

ååw irene!!du er super!!!gleder meg til du får en liten baby,du kler det så godt!jeg savner deg!!har lyst å komme,veldig lyst!!!her ble det mye utropstegn,men det er bare sånn jeg føler det nå!jeg blir ganske glad av å tenke på at dere er i australia og har det så bra,og at gleder meg til å se dere igjen!jeg skal jo dra til australia snart,det er klart.må bare få folkehøyskoleåra overstått.nå fikk jeg bobler i magen,ikke fordi jeg drukket mye vann,men fordi jeg har så innmari lyst til å se dere live.se hvordan dere har det.du og håkon snakker sikkert flytenede ozzie allerede,digg!!jeg glad i dere begge,savner dere!mye kjærlighet fra toppen**michelle

Anonym sa...

kommer det noen oppdatering snart????