torsdag, januar 12, 2006

Livet er herlig!


Føler meg så heldig om dagen..
I går fikk vi ja fra lånekassa, og her om dagen var det noen snille foreldre som (igjen) overførte litt penger! Det skjer veldig ofte..
Så da var jeg med jentene på shopping i går! En 6 timer lang shopping tur.. Har ikke shoppa noe til meg selv siden i september tror jeg, så det var en fantastisk opplevelse:)
Jeg fant meg et par veldig gode og søte sko til bare $15 (ca 75 norske kr). Og et armbånd til $9 dollar, 2 hårspenner og en hårbøyle. Alt på salg! Så jeg er skikkelig fornøyd.
Håkon fikk ingenting.. Stakkars.. Men jeg tror han var glad han slapp å være med på shopping jeg. Satt bare hjemme og spilte x-box med Gunnar han. Å jo, også "fixa" han bilen i går.. Vi hadde fått oljelekasje, trodde han.. Men så viste deg seg at han bare hadde glemt å sette på lokke sist han fylt.. Sånn kan det gå:) Er jo forsåvidt bare bra at det var det.

I dag skal vi kjøre Ester på flyet, og i morgen kommer Ingrid og Bergfinn (Gunnars foreldre), så det går slag i slag her. Er deilig det, hvis ikke hadde sommer'n blitt lang tror jeg..

Er det ingen som har tenk til å komme på besøk til oss snart da? Sitter klare og venter vi!! Skal give you the time of your life - om du kommer!!!!

Irene

2 kommentarer:

...dan sa...

shopping er kool det... men jeg tror så lenge er litt for mye for min kapasitet. da sitter jeg heller hjemme å spiller xbox.. ikke at jeg har xbox da men

Anonym sa...

fine sko! :-)