torsdag, oktober 26, 2006

Syk.. Igjen..

Ja, så ligger jeg her da... Har enda en gang fått nyrestein.. Faktisk 4. gang siden februar 2005.. Jepp.. Ikke akkurat noe jeg kan anbefale. Så sinnsykt vondt!!
Har stort sett ligget i senga i 6 dager. Det føles litt annerledes denne gangen, vet ikke helt hvorfor. Men det eneste som hjelper er å ligge rett ut, helt stille. Så da er det det jeg har gjort.
Var hos legen på Tirsdag, og han sa jeg måtte ta en ultralyd. Så i går var jeg å gjorde det, men de sa at nyra mi var så opphovna at de kunne ikke se noe, så jeg måtte ta ct. Takk Gud for forsikring!! Over $600.. Ikke akkurat penger vi har liggende.. Ihvertfall, får svar på bildene i dag eller i morgen. Må til legen, men vet ikke helt om jeg rekker det i dag, Håkon har 2 store oppgaver som skal leveres i morgen, så jeg synes vi skal vente til etter det.. men vi får se..
Ja, ja kanskje ikke så spennende for deg å høre om mine hverdagslige problemer.. (men det var ingen som tvang deg til å lese).
Uansett.. disse 6 dagene har jeg sett på hele sesong 5 av Gilmore Girls og hele sesong 3 av The seventies show, pluss noen filmer! Huff a meg.. Håkon driver å skjemmer meg bort og leier filmer til meg. Snill mann!

Hadde egentlig tenkt til å skrive litt om kenguru safarien vi var på forrige uke, men jeg har ikke fått bildene enda. Så jeg venter til jeg får de med å skrive om det.

Eller er det ikke så mye nytt tror jeg

En av de nye sangene til United, Devotion, har satt seg så innmari i hodet mitt. Fantastisk tekst! Her er refrenget:

"When you stand
Tall trees and mountains bow

When you speak
The fiersest of ocean in still

And I see the sinner seek devotion
The lost becom choosen
And I fall to my knees"

Håper du får en velsigna dag!

6 kommentarer:

Silje Elida sa...

lille søte deg! akk,superkjipt å bli syk...rart med det der,senga er så fristende ellers,men når du må så blir det ikke så kult..gilmore jentene er tøffe da.skal be om at dr.jesus skal ta en tur!her regner det som bare det og er åtte grader.hils mannen!

Anonym sa...

Usj Irene, det var ikke noe skoj med nyresten nå igjen. Håper det går fort over.
Med oss er det bra. Har vært med Susanna på skolen i dag, hun har blitt så stor skolejente!! Her er det forresten ca. 20 cm snø og -8 grader ute.... kjempefine vinterdager i slutten av oktober :-)Fortsatt løv på trærne og snø, så det er litt merkelig.
I morgen er siste arbeidsdag/skoledag/dagisdag før vi faktisk skal ha en uke med høstlov!! Ingen store planer på å reise bort, men kjekt å ta det med ro hjemme og ha tid til å være med å leke litt!
Skal hilse fra alle her.
God bedring!

Anonym sa...

hei sjukling.. synes ikke nyrestein høres ut som en helt vanlig hverdagslig ting. men hvis du har hatt det så mange ganger på kort tid, så skjønner jeg at det kan føles slik. huff! virkelig ikke bra.. her går det mot høst og mørkere tider-tid for forkjølelse og denslags.
det er godt at du har en så snill mann til å passe på deg, hils så masse! stor god-bedring-klem fra meg:)

ella sa...

Har vi litt dårlig immunforsvar? Korsen får man egentlig nyrestein? Sounds painful...
My sincerest sympathies

LIFE sa...

IIIRENE!!dritt at du er sjuk da!men deilig å ha en sånn mann som HÅKON.så snill han er ja! likte skikkelig den sangen der!den er ikke på united we stand cden den? kommer de med ny skive?(og i tillfelle når?) glad i dere irene og håkon!! mwa!!

Anonym sa...

Hei Irene! Koselig å være oppdatert på hva som skjer, men leit å høre at formen ikke er bra :( God bedring! Her står alt bra til, gleder oss spesielt til å dra til London neste helg. Ellers går det skremmende fort til innlevering av oppgave i neste uke, så jeg får vel komme meg ned på verkstedet igjen.. Hils og ha en god helg / klem Karnelene.