søndag, oktober 15, 2006

Enda en festival over...

Så er encounterfest over... Føles som at hver gang jeg oppdatere her er vi akkurat ferdig med eller like før vi starter en big event... Hmmm... The life of Hillsong... Her lever man etter pastor Brians saying: "The best is yet to come"... Ingen grunn til å slakke av på farten, for vi har ennå ikke opplevd det beste her i livet:)
Encounterfest har vært fantastisk!!! husker så godt i fjor da Elisabeth ble frelst. Var sånn en stor ting for meg! Opplevelsen av at et menneske oppdager hvor stor og god Gud er. Til vanlig kan man liksom glemme det selv, men når man er med et annet menneske på den oppdagelse, opplever man selv nye og spennende sider ved Gud!
I år har encounterfest handlet mer om graphics for min del. Spennende men utfordrende. Graphics er å ha ansvaret for sangteksten, noe som kan være ganske utfordrende når sangene blir skrevet samme dag som de skal spille inn.. :) Men sånn er det. Jeg liker å gjøre det!
Håkon har vært host, samme som han var i fjor. Tror han fant det litt lettere i år, med ett års erfaring:) Men er jo ganske intenst det og... Så jeg driver å overtaler han til å ta seg fri i morgen... Trenger å slappe av litt i blandt han og!!

Har ikke noen nye bilder å legge ut (siden vi enda ikke har fått lada kamera), men har noen (gamle og nye) bilder fra håkons mobil vi kan legge ut... Her var vi og spiste på Castle tower en gang.
Håkon på jobb.. Ikke så lett å se kanskje, men han driver å kutter opp et tre som hadde falt over ende i en hage. Ellers er det vel stort sett bilder av meg på mobilen til Håkon...



Da er det virkelig natt! Kanskje det kommer mer i morgen...

10 kommentarer:

solveig sa...

hei min kjære--så fin du er på håret nå! å den silke toppen kledde du skikkli..du så skikkli damemodernefinpen ut.hvorfor måtte du ta sprøyte fordi du var gla i barn?var det en som beit deg eller no?
savner dere ass.du er gull irene.og håkon-bjørnen-du ekke så verst du heller;)kjærlighet på bøtter å spann:sol

Unknown sa...

lol?
dere lovte å ikke vise det bildet der...
hva skjer lissom?
nå må dere rulle inn ass

Anonym sa...

Får legge igjen en kommentar jeg og da. Vi har vært inne og sett og oppdatert oss på deres liv. Fint bilde av deg forresten. Har du klipt panneluggen din. Du var så fremmed på noen bilder.
Kommer snart.

Ellen Miles sa...

Irene du er så pen!!!!!

LIFE sa...

halllooo!!
dere er innmari gode på å legge ut blogger:det er ikke jeg for å si det sånn,men jeg tror det skjer mere i deilige sydney enn super kalde oslo:) du var veldig fiiijn på bildene,men jeg savner å se deg face2face!!
.mwwwa
.m

solveig sa...

åh,skjønner at du savner høsten ass..men nyt sola så lenge du kan--høsten kan du få så mye du vil hele resten av livet!jeg skal stå klar med ullpledd å kakao. savner dere skaug..går alt bra?
kjærleik

ella sa...

jeg aner ikke hvor fint det er i glenwood? hvis jeg ikke tar helt feil bodde jeg der i ca en måned...
men jo, det er jo skikkelig kos der borte. vi har fått masse snø, kjempekaldt her mens dere driver og springer etter kenguruer. there's no justice in the world...

Silje Elida sa...

drømte en fin drøm om dere i natt! jeg var plutselig på hillsong møte i australia, og møtte selvfølgeli dere-og det var så innmari kosli!!håkon leda møte husker jeg..og det var vilt mange folk der..savner dere:)

Silje Elida sa...

drømte en fin drøm om dere i natt! jeg var plutselig på hillsong møte i australia, og møtte selvfølgeli dere-og det var så innmari kosli!!håkon leda møte husker jeg..og det var vilt mange folk der..savner dere:)

Anonym sa...

hei kjære irene og håkon!!!!!
jeg vil se dere jeg..kommer dere til jul?
jeg har akkurat vært i new york..ah fantastisk.
før det gifta jeg meg, som dere sikkert har fått med dere(og noe a det gøyeste jeg noen gang har gjort!!!) og vært i barcelona på en halvveis stressende bryllupsreise...mista bagasjen..og siste dagen viste det seg at bagasjen vår hadde stått på bakrommet HELE uka.haha..jaja vi hadde det gøy uansett!
håper dere har det helt nydelig!
jeg savner dere..hvertfall når jeg ser bilder.er helt uendelig lenge siden jeg har sett dere!!!lykke til der nede--håper dere plasserer deres behind for godt i norge snart:)
klemm mia