torsdag, oktober 12, 2006

Hvor blir dagene av...?

Oh my gosh... Det er Torsdag alt... Huff a meg.. Egentlig er det jo deilig at dagene og ukene går fort, for da betyr det at mamma og pappa snart kommer, men samtidig så rekker man liksom ikke alt man har tenkt til.
På søndag så satt jeg i ca en time og oppdaterte bloggen, og når jeg skulle legge det ut så klikka internett... Jepp... Irene var ganske frustrert da ja...
Men her prøver jeg igjen..
Har ikke ork til å prøve å få til like bra som den andre, men jeg prøver å legge ut noen bilder fra den siste tiden.
Kort oppsumering...
Hadde Party her på lørdag, med masse TV folk. Grilling, godis, og mye morro.. Sonja sier at de alle sammen er nerder, og at jeg ikke passer inn med de... :) Men, men... Bryr meg ikke om folk er så himmla kule, så lenge de er koslige og lite selvopptatte... :) Leanne har en 2 år gammel datter. Hun er sååååå søt! Deilig at det er noen barn rundt her siden jeg ikke har tante barna mine i nærheten. Hun heter Simarah, men kalles bare Sim. Ellers er det bilde av meg med mange av vennene mine her.. Peggy, Liz, Ada, Leanne, Lu, Sonja, Jenny, Ryan, Håkon..
En kveld leide Håkon, Sonja og jeg film. Eller rettere sagt 11 filmer... Vi lagde deilig mat og kosa oss hjemme alene (uten svensker). Deilig kveld!
Sonja og jeg baker ofte boller eller lager vaffler... Da lager jeg deig eller røre, og Sonja baker eller steker. Perfekt fordeling!
Håkon og Sindre har ansvaret for atmosfæren utenfor kirka etter møter. Forrige helg ville de gi ut gratis frukt til folk, så da dro vi på Parklea markeds og handla frukt. Flinke gutter:)
Ellers opplever jeg konsekvensene av å elske barn...

















I dag begynner Encounterfest! Ny dvd innspilling... Andre på 2 uker... Crazy... Så det blir nok en hektisk helg... SOM ALLTID:)

Vi snakkes da!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fint. Dette har vi ventet på. Men det sto ingen ting om hvordan det gikk med Håkon og hans oppgaver - talen til alle studentene. Men som vi vel kanskje kan tenke oss så gikk nok det super bra.
Pliktene kaller og jeg må dra. Ha en fin dag.

Kikka sa...

Så langt hår du har fått, Irene! Føles som en evighet siden vi så dere sist. :(
I morra tidlig drar vi til Belgia, skal med noen konfirmanter dit, så det blir spennende. Tror det blir fryktelig slitsomt og egentlig! Skulle sååå gjerne kommer på besøk til dere. Hilse mannen så masse-koselig å lese om livet deres:)klem!

Unknown sa...

LOL i hverdagen, lissom....
Du får meg til å høres så hard ut!
Sa jo bare at der var en eller to som var litt ekstra spesiell... Noe du forsåvidt var enig i! Du kan henge med hvem du vil :) hihhhhihihi
Baking av boller er jo så enkelt. og ganske gøy. liker fordelinga veldig godt!
Det er andre jeg og liker veldig godt, men det skal jeg ikke snakke om nå. for det er vel litt snork for deg i lengden. Men haha, surt det da, for jeg slutter jo ikke å snakke om han.
Håkan ser så lessen ut på det bildet av oss tre sammen. Hva SKEJR med verden?
LUTHER-filmen skrev du ikke om... det var en begivenhet utenom det vanlige.
Ingen fötter på bordet!
gla'iræ

ella sa...

Enig i at du har fått kjempelangt hår, Irene:) Har bare litt lyst til å være i Sydney sammens med dere nå, men neida, jeg er stuck i Tromsø. Det er også koselig sånn til tider, når jeg er i Jesuskirka, ikke gjør lekser i kjemi og matte og sover...
all my thoughts...