tirsdag, oktober 31, 2006

BLOMSTER



På trappa i dag stod det en fantastisk blomsterbukett til meg fra alle i Hillsong Tv...
Så koselig!
Kjempe stor og kjempe fin!

Alle jenter liker vel blomster!
Og spesiellt når de er syke:)


It mad my day!




Her er noen bilder av oss en gang vi var på Glori Jeans og drakk kaffe og kosa oss:)
Er vel en stund siden nå..
Men fant de på mobilen til Håkon i dag..






Ellers ligger jeg fremdeles her.. Her vil si; senga, sofan og den andre sofan..
Prøver å bytte på litt..
Spennende..


Håkon er flink gutt og sitter oppe på "rommet sitt" og studerer!

Ha en fin dag!

42 dager til vi får besøk:)

4 kommentarer:

Dagný sa...

hey!
You are very lucky to be able to go to gloria jean's...but I'm getting used to ...normal coffee mixed with swiss miss haha! :)

Are you guys good? I hope so! :)

oh! I just read the entry below on the Kangaroo Safari and I understood...I'm very proud of myself!

But I hope all is well and that you guys are enjoying yourselves :)
See ya in January!

Mirjam sa...

Hei! Mirjam her, tremenningen din, Irene! Fant bloggen deres via noen andre blogger, også fikk jeg lyst til å skrive en hilsen. Gøy å høre litt om åssen dere har det der nede! Vi savner Australia, men helst vestkysten da.. Håper du blir frisk snart, det der kan ikke være noe godt! Akkurat oppretta min egen blogg, så viss du vil se min lille familie så..; mvramstad.blogspot.com. Klemmer fra Mirjam:)

solveig sa...

oh no! nyrestein?IGJEN?? vi liker IKKE stein i nyrer..selv om de ser ut til å elske deg!-- åh, irene--det her suger ass..håper du blir kjempe fort bedre..!!skal be for deg..du er jo alltid i tankene mine..har så sinnsykt lyst til å besøke dere til sommern ass..

har det kjempe bra,er bare litt dårli på å oppdatere..driver å jobber assen min av meg her..men klirrklirr penger i kassa..
du er GULL**
smask:solveig

solveig sa...

ps:du kan jo nesten ikke bo i aistralia uten å ha sett en kenguru,det ville blitt for dumt..så det var på tide.