mandag, mars 27, 2006

Colour 2006

Så er Colour Coference #1 over, og nr 2 begynner i dag.. Det har vært noen skikkelig harde dager, men veldig bra! Sinnsykt masse damer på ett sted :)

Her kan dere få se et par bilder av oss..

Men før jeg avslutter så vil jeg bare si: TUSEN TAKK, SUSANN, ERLEND OG JONATHAN!!!! Det var sååååååå koselig å se den filmen! Det så ut som en skikkelig koselig bursdags kalas!
Skulle ønske vi kunne vært der, men det er ikke lenge til vi kommer nå:)

Her er Håkon i sin fine Volunteer t-skjorte. Hans jobb er å passe på alle de frivillige på Colour, dvs gi oss mat, henge med oss når vi har pauser, passe på veskene og sekkene våre og sånn.



Dette er meg og Prisca fra Nederland. En liten matpause før det er rett ut på kamera igjenn..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får vel etterlate meg en kommentar jeg da så dere ser at det er noen som følger med. Dårlig med kontakt om dagen, men det blir vel likar når konferansene er over. Mamma

Anonym sa...

Kunne ikke du ha spist litt slik som ho andre da? Du må vel ha mat du og. Så tynne armene din har blitt. Men du er vel bare slik. Deilig og ikke ha noen overflødige kilo å bære på.
Samme som over.

Anonym sa...

Vi er også inne og kikker og håper på nye oppdateringer, i fall dere skulle tro at ingen er inne og leser bloggen.... :-)
Denne uka er det Susanna som har hatt omgangssyken, (forrige uke Jonathan og sikkert Erlend neste uke) Susanna er bra igjen og på dagis i dag.
Jeg har vært så uheldig å brekke en tå, så jeg har gips opp til kneet og hopper rundt på krykker, men ellers er det bare bra med oss!