onsdag, mars 22, 2006

Litt forskjellig...

Det har skjedd en del forskjellig idet siste, og vi har (tro det eller ei) tatt litt bilder. Så jeg tenkte jeg kunne dele disse med dere..

Dette er meg i kjent stillig som producer for Chapel Tv Tirsdager,
og for Chapel News på Fredager. Dette er i kontroll rommet i Huben. Utstyret der er litt gammelt og veldig utslitt, men det er gøy som studenter å få prøve seg frem på det (og uansett er det mye bedre enn ingenting.. som jeg er vandt til..). I Conventioncenteret er alt utstyr super mega profft, og vi får bare rør det om det er supervisorer til stede. Noe som forsåvidt er greit nok, siden alt er mega dyrt der (for eks; 1 camera kabel koster en halv million $, og de har 6 kameraer).

Her er jeg i en litt mindre pen tilstand... :)
Sitter foran data'n og skriver oppgave.
Noe vi begge har gjort veldig mye i det siste,
og vi begynner å kjenne på at vi snart trenger en maskin til...
Så det er et av bønne emnene våre ( sammen med det om ny bil, ny leilighet osv...).


En dag her fikk jeg låne den fine toppen til Sonja:) Dette måtte fås med på bilde syntes jeg! Er den ikke fin? Grønn og hvit og.. Ja, kanskje ikke så lett å se, for det er jo i grunnen bare bilde av hodet mitt.. Men, men.. Anyways, den er vakker - tro meg!



Noen ganger går jeg og Sonja ut å spiser Lunch sammen. Og hvis vi har råd til det går vi gjerne på favoritt stedet vårt Joey's Pizza. Mmmmm, jammy! Så spiser vi meksikansk pizza meg rømme og guakemole. Mmmmmm, jammy!! ( åh, nå ble jeg litt sulten...)


Etter en Joye's Pizza går men gjerne å tar seg en kaffe på Gloria Jeans. Her er Håkon utenfor GJ's. I bakgrunnen kan du se Shady Haze, en av favoritt klesbutikkene mine. Bare så synd at den er så dyr, er liksom Norske priser der... Men de har mye fint da! En vakker dag kan kanskje DU bli med meg dit????

Ellers er det vel ikke så mye nytt, annet enn at vi skal flytt så fort det lar seg gjøre. Må bare få noen til å overta her, og finne oss noe annet i Bella Vista. Blir sinnsykt deilig å flytte nærmere skolen og Kirka, siden det er der vi tilbringer meste parten av tiden vår. Vi skal flytt sammen med Johan og Kathrin fra Sverige. Det skal bli så treveligt:)

I morgen begynner colour conference så da blir vi nok INNMARI opptatt de neste par ukene. Men vi er da her, og om du vil ha tak i oss så er det bare å sende en mail eller legge igjenn en kommentar. For internett skjekker vi alltids:)

Love you all! Irene:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Tante
Tusen takk for armbåndet og blyanten med koalabjørnen - det var kjempefint!!
Jeg lurer på om jeg kan få låne "pulken" som du har i Øyer til dokka mi? (Den som man kan sette på sparken)Jeg skal være veldig forsiktig med den.
Hilsen Susanna

Anonym sa...

Hei dere to!dødskoselig å lese om deres australske tilværesle:)dere er så heldige som får oppleve så mye!dere er fortsatt dypt savna her. gi hverandre en stor og lang klem fra meg!-silje

Anonym sa...

Ja, vi er inne hver dag og sjekker. intet nytt i dag. Har du ikke svart Susanna enda. Hun sjekker hver dag om det er kommet noen svar fra tante. Men du har kanskje svart på en annen måte. I dag feirer hun sin 6 års dag med sine venner fra dagis mm. Stort.