torsdag, mars 02, 2006

Bla, bla, bla... Fra Irenes hode:

Jeg vet jeg sier sånne ting som dette ofte, men; Hvem kan fatte at det allerede er Mars??? Ikke jeg? Hvor blir egentlig tiden av? Og det evige spm; Går eller Kommer tiden? Hmm.. Hvem vet? (håkon mener nok fast og bestemt at han vet.. så om du lurer får du spørre han:))

I dag er det torsdag, og hver torsdag på vei hjem (dvs i heisen opp fra bilen) har vi den samme opplevelsen.. Håkon kommer rett fra Street team (der har de på seg noen (fantastiske) Orange T-skjorter som det står Hillsong Street Team på) og hver gang - det slår ikke feil - er det noen som hendvender seg til han og vil snakke litt! :) Pleier ikke å være så dype ting man snakker om i heisen, men det er det at de tar kontakt jeg tenker på. Ellers pleier det å være ganske så stille i heisen, men på torsdager snakker vi alltid med noen nye, og det er sjelden det er vi som tar kontakten (... litt ille igrunn... ja, ja ikke det jeg snakker om nå...). Poenget mitt med å fortelle dette er at klær har i grunnene ganske så mye å si.. Om du velger å trå ut i verden med en Hillsong t-skjorte på deg da må du også være forberedt på å være en ambassadør. Hvordan klær går DU med, og hvem er DU ambassadør for? Spør ikke for å gi noen dårlig samvittighet eller no, men fashion setter ofte en statement altså, enten man vil eller ikke. Jeg tror for eksempel Pappan min er en veldig god ambassadør for Jørstad as:)

Bare noen små tanker, fra Irenes slitne hode, før hun hopper i seng...

Sov godt min skatt, sov godt i natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmmmm

irene sa...

Tiden går. Bare så det er sagt.

Håkon

Unknown sa...

ikke på faris reklamen!
jeg sov ikke godt i natt