mandag, mars 06, 2006

Phu..

Så er (endelig) helga over.. Det har vært en intensiv og laaaaaaaaaaang helg. Men vi har da virkelig fått oppleve store ting også!
På lørdag stod jeg opp kl 4.30 for å dra ned til Sydney Entertainment center. Hadde oppmøte der kl 6.00... Ganske crazy, men hva gjør man ikke for å få oppleve litt bigtime TV produksjon.. :) Vi rulla kabler og rulla kabler og rulla kabler til kl var ca 10.. Så fire timer med kabel rulling for 10 kamera, så da kan du kanskje forestille deg hvor stort det var der.. Etter på var det øvelser. Åh, ja har kanskje ikke sagt det; men nå i helga var det Album recording for den nye plata og dvd'n til Hillsong. Dette er en stor greie som skjer en gang i året.
Stedet vi var på tar 12 000 mennesker, men på selve innspilliga var det ca 11 000 der... ikke at det var for lite altså.. var nesten litt svimmlende å se utover på alle menneskene.. Glad det ikke var jeg som skulle opptre.. På lørdag var vi ferdig med øvelser ca kl 14.30 så da dro jeg hjem. Håkon (min snille mann) lagde middag til meg, og når kl var åtte sovna jeg.. og sov i 12 timer:) Sliten, se!
Søndag hadde vi oppmøte kl 12.00 og var ferdig sånn i 22 tida..Så det var noen lange dager. Jeg var camera 2 assistent. Et av cameraene på scenen, så det var jo artig. Har ingen bilder der i fra enda, men de kommer i løpet av uka.. Så du får vente i spenning!

Svar på Håkons konkurranse kan fortsatt sendes inn...

Nå skal vi på lunsj med Anna og Erwin, svensk-indonesisk ektepar på College.

Irene:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

bare sjekker at det fremdeles går ann å legge igjenn kommentarer... :)

Anonym sa...

Ja, det var mamma da som prøvde i dag, men fikk det ikke til.
Ser ut som dere har det både hektisk og all right.