onsdag, mars 08, 2006

Mens Håkon spiller bass kan jeg blogge litt...

Ok, så har jeg ikke fått somla meg til å få de bildene fra Album enda.. men her kommer noen andre bilder fra de siste dagene om du vil se...


Kristin og Gunnar har hatt en del besøk av familie i det siste. Her er Isabel på besøk på rommet vårt og tegner. Veldig koselig å ha barn i huset, savner tante barna mine noe veldig...
Håkon og jeg spiste middag på ute på Fredag, det var sinnsykt god mat!!

På Mandag (som jeg fortalte om i forrige blogg) var vi ute å spiste lunsj med noen venner, det var så koselig!! En kort lunsj ble plutselig til 3 timer... :)

Her er jeg og Anna fra Sverige.
Hun går på siste året bachelor, det samme som Håkon nettopp har begynnt på.

Her er Anna med sin nye ektemann; Erwin fra Indonesia. De gifta seg den 5 desember her i Sydney, og vi var i vielsen. Veldig Romantisk!! Erwin har et brennende hjerte for Skandinavia, og hadde egentlig tenkt til å flytte til Norge som misjonær, men så møtte han Anna.. Han er ferdig med bachelor studiet, og venter på at Anna skal bli ferdig så de kan reise til Sverige.

Dette er vår gode venner Joel og Josefin! De har kommet tilbake for å gjør andre året på College, noe vi er veldig takknemmelige for!!! De er også svensker, så det er mye svenskt rundt oss her i Australia:) Litt artig igrunn...


Jepp, That's it for now I think..
Snakkes vel snart?!

Irene

1 kommentar:

Anonym sa...

har alt lest om dere. mamma