mandag, april 03, 2006

Puh...





Da er Colour over..
Det har vært noen intensive men spennende dager (10 for å være nøyaktig)!
Vi har hatt 3 Colour Your World -
Womans Conferences, med ca 13000 damer..
Vi har alle blitt strekt å bøyd, men det er så absolutt verdt det når man hører damer forteller om fantastiske opplevelser på Colour!
En Jente jeg hørte fra sa at hun aldri hadde følt seg så elsket før (hun er ikke kristen..).
Temaet dette året har vært; Risen, Empowered, Beautiful to the core.
På Norsk(sånn ca..) ; Oppreist, Styrka, Vakker tvers igjennom. For oss har det handla om å tjene damer og verdsette livene deres.
Det har rett å slett vært fantastisk!!!
Jeg elsker å se hva Gud kan gjøre for mennesker gjennom andre mennesker!!!
Sånne som meg..

Nå begynner hverdagen igjen (selv om jeg har fri Mandag og Tirsdag :)).
Håkon ligger på senga å leser teologi, for i morgen har han undervisning..
Det rare er at for meg er det bare 4 uker igjenn av terminen,
en uke fri, og så er det bare 3 mnd på skolen
og Hillsong Conference før vi setter oss på fly til Norge..
Hvem kan vel fatte at vi snart har vært borte i ett år.. ???
Selv om jeg savner dere alle noe innmari, så synes jeg tiden har flydd!
Opplevelsene har vært så mange og store... Skulle ønske dere kunne delt de med oss...

Avslutter dagens blogg med et vakkert bilde Håkon tok.
En spennende blomst mot en vakker blå himmel... :)Ha en velsigna uke! Vi blogges snart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg leser og leser om igjen og om igjen, tenker på dere og er veldig glad for at dere har det så bra.
Langt langt borte, men likevel så nær når vi snakkes enten på skype eller i tlf. Koselig å snakke med deg i dag Irene. Ha en fortsatt fint opphold i Sydney.

Anonym sa...

Koselig å "høre" fra dere igjen. Forstår at dere har det travelt og bra!! Vi gleder oss til å treffe dere igjen til sommeren.

Anonym sa...

heisann irene og håkon! hvordan går det med dere? nå kommer jeg snart og besøker dere altså`=) hehe
klem fra kusine Caroline;)
(ska hilse fra tante å si at hun og ingrid har gått opp til oss, og er her nå:P)