søndag, februar 26, 2006

Enda en uke...

Ja, så har enda en uke gått.. Tro det eller ei.. Jeg vet ikke helt hvor dagen blir av, men jeg sitter her nå på en Søndag og tenker at jeg har hatt en god uke men gode dager i - så da så!
Vi har noen veldig intensive dager fra Tirsdag til Fredag, og så kommer helga med møter på Hillsong: This is Hillsong by Night

Og når det blir Mandag er det tid for jobb..
Men vi har da klart å presse inn litt sosialt også.. Mandag kveld har vi Irene-og-Håkon-kveld, så da er vi for det meste alene (inne på rommet vårt..:). På Tirsdag var det connect group, Onsdag og Torsdag kveld tror jeg vi brukte til lekser og studier, Fredag var det Powerhouse (U-møte) for Håkon, mens jeg tjente på Wildlife ( møte for de mellom 14 og 18). I går, Lørdag, var Håkon på Manly sammen med leadership gruppa si, så spiste vi middag hjemme. Etterpå dro vi en tur opp og spilte litt golf, eller vi spilte vel egentlig ikke - slo golf baller heter det kanskje.. Ja, ihvertfall; dette hadde vi ikke peiling på.. Så jeg legger ut noen bilder av oss når vi kløner i håper om å få noen konstruktive kommentarer... Forresten; det er lov å le!!!!!!!!!!!!

Håkon med superslag...

Siden det finnes en del gode golfspillerer der ute i vår omgangskrets, forventer vi litt veiledning... Vi prøvde dette med tomlene rett under hverandre, øynene på ballen, brykke hele kroppen og bøye i knærne.. Håkon fikk til noen veldig lange og bra baller, men det var liksom hvert 14 slag og de skjente no fryktelig ut til høyre. Jeg derimot slo rett og noen ganger langt, og mange ganger ikke langt... Men det var gøy da!!!

Irene er ikke så verst hun heller:-)

Håper du har hatt en fin uke også!?


Sender en felles bursdags grattis til alle som har hatt bursdag i Februar..
Og det er ikke få..
Tror jeg har klart å huske alle sammen, selv om jeg i blandt har vært litt seint ute...
Sorry for det!
Men om jeg har glemt deg: Gratulerer med dagen!

Neste Søndag er det Album Recording! Gleder meg som et lite barn!!
Det tror jeg blir helt fantastisk!
Sikkert veldig slitsomt også, dagen før skal jeg være med å rigge opp tv utstyr,
vi skal begynne kl 6 på morran.. ja,ja det er sånn det er her på Hillsong!
It's all for the glory og God!

Takk for at du følger med på bloggen vår, det setter vi pris på!

Irene:)

8 kommentarer:

irene sa...

wow Meg!!! This is impressing. Really!!! Even the grammar is almost completly right. For those who don't know Meg; she's an aussie. An real aussie, and never been overseas. Amazing? Yes!

Håkon

Anonym sa...

bror ler i hvert fall

Anonym sa...

Hva golf angår har jeg ingen peiling, men syns bare det å komme seg ut på trening er verdt det.
Jeg leser deres blogg hver morgen og kveld og syns det er kjempekoselig i tillegg til å snakke med dere.
Ha en fortsatt fin golf. Vi snakkes.

elisabeth sa...

tenkte bare å si hei til de som tar så godt vare på lillesøster sonja:)

Unknown sa...

hej hej, slapper av og koser meg, som jeg har fått befaling om.eller skal ma heller kalle det instrukser?

når man har babyen på magen, er det akkurat som en liten varmeflaske. herlig.
er utrolig glad i babyjenta mi.
har ikke enda fått noe navn, men jeg tenkte på å bare kalle henne hannah. ganske fint navn. vet ikke enda. du har lissom navn som deborah og robertha også.
men innen 6 mnd MÅ hun ha et navn.

haha, blir mye uinteressant tull her, men det er jo relitivt greit.

bloggen er oppdatert i dag.
så hva med et lite besøk inn i prinsesseriket?
hvordan er det man legger inn linker til andres blogg?
mandag er en fin dag ;)

masse kjærlighet,
sonjaen
xxx

elisabeth sa...

ja,men det tar jeg med et smil:)
bare hun oppfører seg ordentlig, så er egentlig alt greit;)

Unknown sa...

heeeeej, ka d skule bety?

irene sa...

Det betyr bare det det betyr, Sonja mor! Slapp av, vi som passer på deg kommuniserer litt iblandt bak din rygg forstår du.. :) Irene