mandag, juli 31, 2006

Stratos er godt!

Så har det blitt mandag morgen og fra i morgen av kan jeg begynne å tell: siste tirsdag, siste onsdag osv før vi reiser!!! Kribling i magen!!!
I går var det vanlig søndag med masse kirke. Men det var litt annerledes i går, de har begynnt med noe som på søndag formiddag heter: Modern day parables. Det var skikkelig artig. I stedenfor en vanlig preken, så hadde de en historie med levende suer på scenen (Sonja gjør events, så hun måtte bære en levende sau opp på senen... Kan du tenke deg noe mere artig? sonja i sine fine klær og høyhelte sko... Det kommer vi til å spøke om lenge!!!). På en måte en lignelse om det et Jesus kaller oss sauer og han er hyrden vår. Skikkelig bra! Og søndagkveld har de nå noe som heter Sunday night live. Det vil si at de bruker masse multimedia og drama og dans sånn at det skal være lettere for de som ikke er vandt til å gå i kirka. Så i går var tema What is true love? Det var skikkelig sterkt, også var det masse mennesker som ble frelst! Jeg fikk jo selvfølgelig ikke tatt noen bilder, men vi hadde en hjemmekveld etterpå og der tok jeg noen bilder..

Her driver Sonja og Leif å lager seg middag:)



Håkon leide den nye Zorro filmen. Så vi så på den, spiste popcorn og...







STRATOS fra Norge!!! Som Leif hadde med til oss! DEILIG!




Ja, jeg vet at jeg ikke ser så innmari bra ut ,men jeg har jo bronkitt og skulle egentlig holdt meg i senga...

Mamma sendte meg noen bilder bra bryllupet til Knut Henrik. Tenk at gutten har gifta seg da:) grattis!
Og så pen som familien Kåre Nordby er! Caroline ser jo ut som hun har hoppet rett ut av at Hollywood magasin eller no! Rene supermodellen:) Koselig med familie! Nå får jeg vel snart sett dere og!

Jeg sitter i senga og fryser. Grade stokken sier at det er 32 grader og sol ute, men her inne er det nok ikke mer enn 15.. Jeg liker ikke å ha det så kaldt! Er jo vokst opp i Eienerveien 12 og der er det aldri kaldt!! Så jeg pleier å sett på takvarmen når jeg står opp, men så er det alltid en eller annen av de andre som sniker seg ut og skrur den av... Forstår meg ikke alltid på svensker...:) Men , men de har sikkert en grunn til det.
Det var dagens klaging... Jeg har det jo egentlig super godt!

Har fått så innmari masse kommentarer her på bloggen i det siste. Det varmer et kaldt hjerte! Også er det jo så mage som vil treffe oss:) Sier det igjen jeg : GLEDER MEG TIL NORGE!

Nå skal jeg skrive mer oppgaver.. Føles som om jeg aldri blir ferdig... Men jeg blir vel det får vi håpe!!!

Irene

3 kommentarer:

Ellen Miles sa...

Gratulerer med dagen som var kjære Irene!!! :) håper du kosa deg masse.. men så er du syk, d var vondt å høre. Du får ha god bedring. Også sees vi snart. (YES!)
klemm

elisabeth sa...

hils til verdens beste pappa og svigerfar da;)
(og søster..)

benne sa...

ånnej-- jeg visste ikke at du hadde bursdag! bu- dette blir en veldig sein en dah! men graulerer kjære irene! du er så gull! tenk at dere skal til norge snart da gitt;)*
glær mæh:)