tirsdag, juli 18, 2006

3 UKER..... :)

Hei!
Paa torsdag faar vi oss internett hjemme!!! Endelig! Etter nesten 2 mnd venting.. Ikke at det hjelper oss saa veldig masse, siden daten ikke virker.. Men det kan jo hende vi kan lane Sonjas i blandt saa bi kan faa lagt ut noen bilder her og sendt noen mailer.
I dag har skolen begynnt igjenn, litt kjipt etter en mnd uten skole, men det er jo greit da. Lever paa at det bare er 3 uker til vi setter oss paa flyet!! Har hort at det er sol og varm sommer hjemme, og det trneger vi naa!!! Du vil ikke tro hvor kaldt det er her....

Haaper dere alle har det bra!
Takk for alle kommentarene! Koselig aa hore fra dere!

Love you all!!
Irene:)

2 kommentarer:

Heidi og Torkjell sa...

Hei hei!!
Nå gleder jeg meg veldig til å se dere igjen!! Blir forresten kort termin på dere nå?? Tre uker med skole bare... går dere glipp av mange eksamener da? Har dere kommet inn på bloggen vår nå da? Er litt stolt av den vettu... :) Men jeg skjønner ikke åssen man legger ut linker... Ha en fortsatt fin dag! Veldig glad i dere!!
Klem fra Heidi.
PS! Her er det strålende sol og deilig og varmt... til og med Milla går i shorts!

Anonym sa...

Hei.

Ja jeg ser det er veldig kaldt der nede hos dere. Trøst dere med denne meldingen som Anja fikk av sin tante i nord norge:"Nå er det bare 5 mnd igjen til jul. Tenk på snø som faller, lys i husene, varme på peisen, god mat og kos. Alt er bedre enn lunken grill, dvaske sommerkoteletter i 10 graders regnvær. Jeg gleder meg til jul!" Nyt deres 13-15 grader og vær glad for det.... Vi gleder oss til dere kommer "hjem" Hilsen Bruttern med familie.