torsdag, juli 27, 2006

Irene her...

Det er Toorsdag og 8 dager til vi setter oss på flyet hjemover til vakre sommer Norge!!

Jeg ligger i senga med forkjølelse.. har for det meste sovet, men nå begynner jeg å kjede meg litt så det er vel et tegn på at jeg blir bedre..

Vi har endelig fått oss internett, men som vi snakker om så ofte; datan vår virker jo ikke.. Så jeg gikk inn på rommet til Sonja og tjuv lånte macken hennes mens hun er på Hillsong Women og weekly ministry. Ikke si no...

Er vel ikke så mye nytt som skjer egentlig.. Har bare 1 uke og 1 dag igjen på skolen!!! Skal bli så godt altså! Når vi kommer tilbake skal jeg begynne med internship hos Hllsong Tv. det vil si jeg jobber gratis for de, men får gjøre nesten hva jeg vil da.. Gleder meg sånn til det! Kjenner at jeg er skolelei nå! Men jeg må nok få meg en deltids jobb ved siden av.. Vi får se hvordan det går. Håkon har jo igjen 2 og 1/2 år på skolen (stakkars) men jeg tror han trives godt som teologi student. får brukt hjernemusklene skikkelig ihvertfall:) Dype ting de diskuterer der...

I morgen er det bursdagen min. jeg er ikke så trist over det som jeg før har vært.. sonja erter meg konstant og sier at jeg blir så gammel, men stakkars hun er jo bare tenåring selv så hun kan jo ikke noe for hva hun sier:) Skal spise lunch med en del venner på favoritt pizza stedet mitt, også har jeg overlatt til Håkon hva vi skal resten av kvelden. pappan til sonja, Leif, kommer så vi skal sikkert en liten tur på flyplassen. Koselg med besøk fra Norge!

Her om dag fikk vi en kjempe pakke fra Svigers! Godis, sjokolade, saus, supper, sjerf, votter , sokker og jakke til Håkon:) Føltes som jul og bursadg på en gang! Tusen takk!!!!! Det tok ihvertfall 1 mnd før den kom frem om ikke lenger og.. Har vært i karantene, og de hadde tatt ut noen saus poser.. Litt trist det, men det får vi overleve.

Hadde noen bilder vi kunne legge ut, men jeg skjønner meg ikke på mac lenger.. vet ikke hvordan jeg kan forminske bildene.. så dere får vente til vi kommer hjem.

Tenk at lille Trygve skal gifte seg da gitt... GLEDER OSS!!!! Det blir en stor dag det!
Også skal vi få lov til å følge Mia på skolen:) Og leke med Sara???
Susanna skal begynne på skolen, tenk så stor! Erlend har lært å snakke:) Det har Uma og:) Elias har blitt stor gutt. Og Milla har kommet til verden... åh som jeg gleder meg!
Spise mammas medisterkaker...mmmm.. grøt, winerpølser, spekemat, paprika potetgull...mmm. Sorry, vet jeg snakker ofte om Norsk mat, men jeg bare gleder meg sånn!!!!

Håper at vi får treffe netopp DEG?! Send oss en mail da vel...
GLEDER MEG!!!!!! Klem fra en litt snufsete og syk Irene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nå får du se å bli frisk. Tenk om du blir veldig skuffet når du kommer til gamlelandet. Ikke gled deg for mye, men vi gleder oss i allefall over at dere tar turen hjem. Velkommen hjem kjære barn.

Kikka sa...

Hei Irene!
Håper vi får møttes mens dere er i norge. Har ikke glemt dagen din- Gratulerer så masse med dagen i morgen:)
God tur hjemover, og se å bli frisk!
Hilse til mannen din..

klem kikka

Anonym sa...

Pøver å få kontakt med dere på skype og msn, men det ser ikke ut til at vi lykkes......
Grattis på dagen fra oss i nord sverige - vi gleder oss til dere kommer på besøk!!! (Da blir det tårta och present) Ha en fin fødelsedag!