fredag, juli 28, 2006

Fredag kveld

Hurra for meg som fyller mitt år!! Ja meg vil jeg gratulere... Så har jeg blitt 26 år, og over halv veis til 50... Huff, jada men det overlever jeg... Håper jeg...
Jeg har så snill en mann! Overraska meg skikkelig idag: fikk verdens beste bursdagsgave! Skikkelig som han skjemmer meg bort! Om du ble litt nyskjerig nå så får du snakke med han, vet ikke om jeg tør legge ut på webens verden HVOR bortskjemt jeg egentlig er....:)

Går visst litt i en drømme verden om Norge om dagen... Skrev at det bare var 8 dager til vi satte oss på flyet, men det stemmer jo ikke... Er visst litt for ivrig 10 dager igjen.. Men det går nok så fort så:)
Vært på flyplassen i kveld å henta Leif fra Vesterålen i kveld. Koselig med en pappa i huset! Fikk bursdags gave fra han og Ester som var her på besøk i jula, SJOKOLADE og SEIGMEN!!! Oh my gosh! Livet er herlig!

Sitter å snakker med Elias på skype! Han er så stor en gutt! Go gutten vår:)

Har du det fint?

Takk for alle meldinger, kommentarer og mailer! Jeg er så velsigna med venner og familie! Sonja ga meg at teppe som jeg ønska meg:) Goe´Goe´Sonja mor!!!!

Klem fra Irene som er et år eldre...

1 kommentar:

Silje Elida sa...

Gratulerer med dagen Irene! er så kosli å følge med på bloggen deres,et glimt av dere innimellom er bra for sjela:)håper bursdagen din har vært fin!gla i dere,håper jeg får treffi dere under opholdet..hvor lenge blir dere?storklem fra silje
--->siljekapstad.blogspot