lørdag, juli 29, 2006

Visuell kommunikasjon

Da var det på tide å legge ut litt bilder igjen. Ting går litt mer på skinner for tiden når det gjelder både data og internett, så vi får tro oppdateringene kommer som perler på ei snor. Siden sist vi la ut bilder har vi flytta, så for de av dere som ikke har sett vårt nye palass legger vi ut noen bilder. Enjoy...


Filmstua/Entertainmentsenteret.


Uteplassen i hagen vår. Bildet er tatt kveldstid


TV Stua (ikke det samme som filmstua) med Irene på slakkern


Soverommet vårt


Kjøkken


Spisestua

Innimellom samler vi alle nordmenn i området til nasjonalromantisk samling med brunost, nugatti, rørt jordbærsyltetøy og Irenes ferske rundstykker. Fantastisk koselig. Denne gangen var det hjemme hos oss, og vi var rundt 20 stk på det meste. Her er noen av de:


Irene, Cathrin, Sonja og Gudrun


Sindre, Anders, Rolf og Kristen

Så til slutt;
Irene hadde bursdag i går og da måtte det selfølgelig feires (selfølgelig med måte). Menneskene du ser på bildene(bortsett fra Sonja og Håkon) er alle fra TV og Media klassen til Irene. De går stort sett under betegnelsen "TV-Geeks".


Håkon og Irene


Geeksa


Irene med blomster

Vi blogges:-)

Hawks

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig å se bilder igjen!!! Vi gleder oss mer og mer til dere kommer hjem!

Anonym sa...

Enig med ovenstående. Vi gleder oss.

Oline sa...

hei, så koselig å se bilder fra huset deres og alle de GODE norske folka.. savner australia altså! men den beste sommeren på 100 år er i Norge, så det er bare å komme hjem:) god tur og Guds velsignelse!
oline

Anonym sa...

Hei!!!!

Gratulere me overstått Irene! Ønsk æ kunne være der:) Så ut som at du hadde en fiiin dag.
Kos dokker når dokker e heime i Norge.
Mange klemma fra elisabeth

Silje Elida sa...

så fin leilighet dere har!
ah,jeg gleder meg til dere kommer!blir så bra!skal spre de gode nyheter om helga dere er i sfj..dere har sted å bo da?
love silje

susanne louise sa...

halo! gratulere me dagen som var irene <3 snart kommer dere til norge å da må jeg få sett dere! sist gang jeg så dere var vi alle dødstrøtte på vei hjem fra skjærgårds, å det er nå litt over ett år siden! men duh! ho derre cathrin, har ho en søster som heter sonja? for jeg ble kjent me ei som heter sonja på skjærgårds å ho sa ho hadde en søster som bodde i australia - det er moro hvor "lite" kristen norge er ass! love from sussa

Heidi og Torkjell sa...

Hei hei! Gøy å se litt bilder! Håper du hadde en fin bursdag, Irene! (sendte deg mld...håper du fikk den!) Nå gleder jeg meg til dere kommer! Kommer ikke inn på mailen min for tida, for den bærbare pc'n vår er på reprasjon, og den stasjonære virker litt som den vil på nettet... men vi begynner på skolen 28. august! Så vi har laaang ferie... :) Ringer dere en dag om bryllup og litt sånn jeg... KJempeglad i dere! Klem fra Heidi.