søndag, april 09, 2006

Enda en uke har gått






Da har det blitt Søndag morgen, og enda en uke er snart over.
Denne uka har vi vært på to visninger (må jo snart flytt..). Et av husene vi var på var så sinnsykt fint!!! 10 min å gå fra skolen, parken ligger rett bak huset.. Det var bare så fint! Koster 500 dollar i uka ( så vi må litt opp i pris), men vi er 5 stk som skal flytte inn, så det burde jo gå greit. Blir ca 4000 kr på oss i mnd (i grunnen ganske billig om man tenker Norske priser..). Vet jo slettes ikke om vi får huset, men vi må jo bare søke... Om jeg ikke har fortalt det; så skal vi flytte inn sammen med Sonja og et ektepar; Kathrin og Johan fra Sverige. Det blir så deilig å komme nærmere skolen, slippe all denne kjøringen og ventingen.. Kunne gå hjem å slappe av litt når man har fritimer, ha uteplass man kan bruke, tørke klær ute og masse annet skal bli så deilig!!!

I går hadde vi besøk av Sonja og Elisabeth. Håkon lagde middag til oss. Det var godt det!! Etter på jobba vi (Sonja og Jeg) litt med en skole oppgave som nesten tar livet av oss (for den er så vanskelig...), så spiste vi vaffler og kosa oss skikkelig! Deilig kveld!



Elisabeth har akkurat vært på en 6-7 ukers reise rundt i Australia.. Så det var godt å få henne tilbake!!!




En kveld her under Colour (det var sent på kvelden og vi hadde akkurat kommet hjem) sjekka Håkon mailen sin.. Vi hadde fått mail fra Salem Sandefjord, de ville velsigne oss med enda mer penger!! Kan du fatte det? Fantastiske mennesker, som blir brukt av Gud! Takk!!! En så vanvittig stor velsignelse for oss!

Takk for alle kommentarene!
Hei, Caroline; Kommer du hit og begynner på college? Vi skal jo være her i ca 3 år til, så det er bare å komme!!! Vi skal passe på deg vi! Det anbefales ihvertfall, uansett hvor vanskelig det kan virke nå; det anbefales!
Og Benedicte; Du er i våre hjerter også!!! Dypt savna!!!

Ellers er det vel ikke så veldig mye nytt tror jeg... (tenker.....) Neeeeeeei, kommer ikke på noe.. Så da avslutter jeg her..

Jeg savner dere og dere er alle i mitt hjerte:)
Irene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, da har jeg allerede vært inne somførstemann og lest hva uka har innbrakt. Ser ut som dere er i farta hele tiden. Håper dere får det huset da.

Anonym sa...

Fint å se at dere har det så bra!
Håper dere finner det rette huset, gjerne med gjesterom og et ekstra bad til deres snart kommende gjester fra Norge.Når dere får hus på bakkeplan er det kanskje mulighet for litt besøk fra naturen også!
Jeg synes etter hvert at det er lenge siden dere besøkte oss her hjemme.
Jeg er mektig imponert over hele deres bekjentskapkrets,slik er det vel når en er i ungdommen.
Her er vel det meste som før,litt bar asfalt,sykklenene til Mia og Sara er tatt ut så våren kommer nok for fullt nå.Det har kommet nysnø hver natt i det siste.
Det er stadig like koselig å høre fra dere,dere er i mine tanker.

elisabeth sa...

heihei:) måtte bare si hei når æ e innom.
og ho sonja e nu bra fin;) nu blir ho flau, så da va jo dagens mission gjort.