fredag, april 14, 2006

Påske

Det er Påske og Høst.. Merkelig kombinasjon.. Men etter å ha feira en stekende varm juleaften i år, går nok dette greit..

På onsdag kveld var vi nede i city en tur å traff en fyr fra jobben til Terje (dattera hans går på Hillsong i city). Han hadde med pakke til oss fra Svigers! Skal si deg det ble påske her!!! Påskegg, stapp fullt med SURT smågodt. 3 Firkløver sjokolader, Påske marsipan, Fløtemysost og 2 små påske kyllinger! Her kan du se:

Så du kan tro vi koser oss!! Hyggelig å få litt norsk inn i alt det australske..

I dag har Håkon (igjen) lagd middag til meg. Sinnsykt godt som alltid! Håkon i kokke aksjon:

Stakkars mann, lager mat mens han er syk og har feber.. Apropo Syk; Fikk en etterspørsel etter et sykebilde, siden forriige blogg bare handlet om stakkars syke oss.. Så her får du et bilde av meg. Ikke så veldig flatterende, men, men.. Og forresten; Jeg var ikke så syk som det ser ut. Bare en kombinasjon av at jeg var veldig kald og trøtt.. Så da ble det liksom bare sånn jeg lå, sammenkrølla under alle teppene:)

I dag er det Good Friday, eller det som man i Norge kaller Langfredag. Jeg har tjent på 2 gudstjenester i dag (formiddag). De hadde en sang der som var så sterk; Why, heter den. Handler om hvorfor Jesus måtte dø. Den avsluttes med at "Gud" sier til Jesus; "She is why you must did" Med det menes, på grunn av oss (meg og deg) måtte Jesus dø. En ufattelig stor ting å gjøre! Godt å bli minnet på i blandt at det var ikke bare lett for å Jesus å ta opp det korset.. Men han gjorde det for MEG!! Vår Gud han er så god!

Han en riktig God påske, kjære venner og familie!

1 kommentar:

Anonym sa...

allerede noen som har vært inne. og det er nå disse slektningan som både er fra norge og sverige det da. Ha en fortsatt fin langfredag.