mandag, april 17, 2006

Newsboys

"All Gods people singing, Hallelujah, Hallelujah. He reigns!!!" (Newsboys siste album)

På kvelds møte i går kveld hadde vi besøk av Newsboys.. De hadde en minikonsert. Det var så sinnykt bra altså! De er jo opprinnelig fra Australia, men har liksom markedet sitt rundt om i hele verden så det er ikke så ofte de er her hjemme og har konsert. Men det var så bra når de endelig var her! Sist jeg var på konsert med de, var på Toppen festival for kanskje 10 år siden eller no... :)



Prøvde å ta noen bilder, men kamera vårt er skikklig crappy så det ble ikke så veldig bra.. Men jeg legger nå ut noen likevel jeg..






Ellers i går var det jo formiddags møter og så var vi på Lunch hos Pastor Jay og kona Christina. Barbeque, så klart! Det er jo bare det de gjør i dette landet... Men det var veldig koselig altså! De har en sønn på 4 mnd, og han er så god!!! Heter Tyne (eller no sånnt...). Skulle ønske vi hadde tatt litt bilder, men Håkon glemte det..

Ellers så har vi jo levert fra oss bilen nå, var å henta danskene ( Lykke og David på flyplassen på Lørdag. Skikkleig koselig-eller deilig som de sier- at de endelig er tilbake. Og de så veldig godt ut!)
Våre snille venner Meg og Dave har lånt oss den ene bilen deres i et par dager (fordi det gikk ingen busser som passa for oss nå i påskehelga), så onsdag kveld når vi må levere tilbake den da slår nok realiteten oss... Så nå har vi enda en ting vi putter på bønne lista vår; BIL!!!

Håkon stakkars sliter fremdeles med forkjølelse, så han ligger og sover - kl er 12.. For noen av dere er det kansje ikke så rart, men for meg er det veldig rart. For Håkon sover nesten ALDRI lenge, lenger. Om han sover lenge så er det maks til kl 10... Men det er vel kanskje bare søvn og hvile som hjelper mot forkjølelese. Stakkars mann!

Jeg sitter foran datan, og skal egentlig skrive en oppgave til Leadership 1 klassen, men jeg bare driver å utsetter... Er en sånn oppgave hvor man skal vurdere seg selv og et mål vi satte oss tidligere i år... Men jeg får vel kanskje bare begynne.. er bare 600 ord, så det burde jo gå fort..

Ha en forstatt fin påskedag!
Og legg gjerne igjenn flere kommentare, vi elsker det!!!!

Piis out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja da er påska over for de fleste. Fint å snakke med deg i dag Irene. Jeg Susanna likte å snakke med deg i dag. Ikke alltid slik. Jeg liker deg sier Susanna.
Fint at dere har fått låne bilen til deres venner. Vi venter på neste oppdatering. Skal hilse fra Grete her også.

Anonym sa...

Hei. Fint å se at dere har det bare bra. Er av og til inne på siden deres for å se hvordan dere har det. Nå er påska over og Nina og Hildegunn har reist i kveld. Med opeln. De kommer igjen lørdag for da har tante Ester 70 års-lag.
Ha det fortsatt fortreffelig. Hører rykter om at dere kanskje kommer hjem en tur til sommeren. Er det noe bryllupsgreie på gang?
Hilsen tante GUnn