tirsdag, november 21, 2006

Pizzakveld, Scandinavisk & Forlovelses fest

Har skjedd en del i det siste. Jeg har følt meg bedre de siste dagene og vært med på en del ting. Deilig å endelig komme seg litt ut av huset:)

På torsdag tjente jeg på Hillsong Women. Koselig!

Fredagkveld tjente jeg på Powerhouse, Youth. Var director!!!! GØY!!!

Lørdag brukte jeg og Sonja hele dagen til å vaske og skrubbe huset. Det var så reint og fint her!! Skikkelig helgerent! Koselig!

Så på kvelden hadde vi Norsketreff med hjemmelaget Pizza.
Vi var 48 stk her i huset:)
Masse Pizza, brus og godteri!! Deilig!


Søndag var vi på møte, og så gikk vi ut bare oss to og spiste lunsj. Koselig!

På kvelden etter 6 møtet var det Scandinavisk. Mange som reiser

hjem nå, og det var avskjed for lederne Erwin og Anna.De skal til Stockholm og plante kirke. Spennende.


I går var vi på Forlovelses fest for Trine og Adrian. Hun er fra Norge og han fra Australia.

De skal reise til Norge i
desember og flytte til Ålesund hvor de skal jobbe i en menighet. Forlovelses festen var ROMANTISK! Roseblader, levendelys, fakler og masse god mat og drikke!
De hadde en kake som lignet på bryllups kaken vår:)
De skal gifte seg i Mai i Norge, så det er mange av oss som går glipp av det. Men vi fikk ihvertfall med oss en fantastisk fest!







Det er sommer og varmt om dagen. Håkon har blitt brun som alltid:) Ellers er det under 3 uker til Mamma og Pappa kommer:) Tiden flyr!!!
Milla har blitt 1 år og mamman hennes, Heidi, har blitt 1. år eldre:) Grete har også fylt år - 35!! Mens svigermor har blitt 50:) Mye som skjer om dagen!
Snakket lenge med Solveig i går på skype. Det var så koselig!! Gode venner er godt å ha!


Avslutter emd et bilde av den fantastiske julepyntinga som de holder på med i landet her...Plastikk snømenn i julekuler, julenisser, julelys og masse annet dill.. Forferdelig stygt i mine øyne!!! Men det er vel bare sånn de får følelsen av litt jul her. Er jo absolutt ingen snø og kulde.

3 kommentarer:

solveig sa...

viktig spørsmål:har dere samme adresse ennå? den parramatta adressa?syns jeg husker at dere har flytta..hmm..ja, dere har det? utrolig kosli å snakke med deg å snuppen!!åh,fryd i hjertet.
masse kjærleik frå: solveig! (jeg hadde passa til å snakke sånn dialekt siden jeg heter solveig..vertfall til å være bonde, får se hva jeg gjør med det..)
ps:du burde ta bort den kommentarn over for sånna som meg som trykker på alt blått..

solveig sa...

ps:for en FORFERDELIG julepynt. plasticnotfantastic.

solveig sa...

en siste ting(haha): du var HEIT på det bilde der!å håkon, det sjokotrynet ditt svir på den bleike huden min.