fredag, november 10, 2006

Ny vaska stue

Det er fredag ettermiddag og jeg sitter hjemme alene i en nyvaska stue:)
Deilig! Det er stille og godt!
Har vært veldig mye styr her i det siste.. Har 2 svenske gutter boende i huset (de er på besøk hos Kathrin og Johan) og det blir jo ganske mye ekstra med besøkende i huset... De er ikke mine gjester altså, så jeg styrer ikke.. Men det er jo andre som styrer.. en god del.

Har vel ikke skjedd så mye denne uka, egentlig..
Jeg er fremdeles syk..
I morgen er det 3 uker siden det begynnte.. Skikkelig lei nå..
Tiden blir lang.. Men jeg prøver å være oppe litt innimellom..
I dag har jeg for eks vaska stua!
Lukter godt og ser bra ut her! Så jeg sitter og nyter det.
Ellers har jeg sett alle 3 Materix filmene - digger de!!!! og en del andre filmer..

Håkon er på Mens Conferance. Er en veldig kort - men stor conferance. 4000 mannfolk. Men det er bare i kveld og i morgen, så er de ferdig. Kort. Men det er vel sånn mannfolka vil ha det sikkert..

Det er kun 1 Mnd igjen til vi får Norske besøk! Jeg kan ikke vente!!!! Gleder meg sånn!

I morgen skal svigermor feire sin 50 års dag. Og vi får ikke vært der.. det er jo trist, men sånn er livet! Kanskje jeg får bake en kake så kan vi feire litt vi og:)

Ellers så satt jeg å tenkte på en ting... har jo god tid til å tenke om dagen: Vi har faktisk vært gift så lenge at digital kamera ikke var kommet (så mye) da vi giftet oss.. Tenk på det! er jo bare 5 år siden, men vi har faktisk ingen digitale bilder fra bryllupet vårt.. :) Dette bildet tok jeg med kamera til Sonja... Bildet av bildet vi har på kommoden.
Litt artig å tenke på egentlig..
Eller skummelt..
Vi er gamle blitt..
Kan jo se om du ser noen forandring..? :)
Dette bildet er tatt i dag...









Tja.. Vi er ser kanskje litt eldre ut..?
Håkon har fått briller og noen kilo..;)
Og jeg.. Tja.. vet ikke helt.. Synes jeg ser akkurat lik ut egentlig..
Hva synes du?

Ha en fin helg!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Syns dere er helt perfekte og helt unike begge to jeg. Noen kilo fra eller til spiller ikke noen rolle.
Vi er så glad i dere.

Unknown sa...

haha.. så utroli søte dere er!!!å vakre! håper jeg får kommet en tur å besøkt dere!puss

benne sa...

å min irene, nyrestein igjen... lå akkurat og leste i "godeopplevelser"-boka mi, om den gangen du tegna kart til oss og jeg sol og ellen kom til tyritoppen:) men det var da du blei så dårlig,,, buuu.. du er så himla god-count your blessings, typisk deg liksom-så gode og brae tanker
håkon. NÅR tok du hull i øret?
savner dere-->alltid

Anonym sa...

tenk at det er fem år siden.. var som i går!
Håkon har litt kortere hår nå, ellers ikke noe problem å kjenne dere igjen! :)
det er over ett år siden jeg gifta meg..!
Men det er godt over ett år siden jeg så dere sist- DET føles lenge det!
savner dere
KLEM

ella sa...

klart du har viljestyrke ti å ikke spise sukker på en stund, men kanskje ikke akkurat nå mens du er syk.det er vel den eneste fordelen med å være syk, du kan spise hva du vil:)
matrix-filmene er kjempebra, vi skal se ena i filosofihistorien neste fredag.
bli frisk!

Unknown sa...

MATRIX forever sir bare æ...
vakre vene pene...
korshen går det med adventskalenderen...
tenkte vi kunne ha en stor ting en gang i uka??
så den 1, 7, 14, 21 og 24?
lollollollollollol
flink e du, sell om du e syk og har ondt.
beklager manglende evne til å underhold dæ dennan helga, men det har bare vært så intenst helt sidn fredag mårn!!
fin topp på bildet...
og så va jo bildan generelt ganske bra??
har æ forrestn fått tilbake kamerae?
e æLsk dæ!

LIFE sa...

my gosh dere er et VAKKERT par, om bare jeg kunne være like heldig som dere:) synd at du er fortsatt syk irene! sitter å ser på kamp.sandefjord og fredrikstad i cupfinalen.og det går super dårlig for fjorden.men ellers er livet bra i oslo-lengter fært etter australia-dere er digg diggere diggere diggest

Anonym sa...

å..nå er d lenge siden jeg har hørt fra dere! Har ikke hatt internet så må liksom catch up på alle nå... men.. trist å høre du er syk :( skulle ønske jeg var der og kunne trøste deg. Tenk at dette blir 2. jula deres i australia! Sykt.. og tenk at jeg egentlig kunne vært der..oioioi. Jeg vil komme snart!! Vet ikke hva fremtiden bringer, men håper det blir australia! Får se... Love you so much Irene.. bli frisk! Stor klem fra Ellen

solveig sa...

dere er drop dead GORGEOUS,sammen og hver for seg--savner dere!!irene:bli frisk!
love:sol

Unknown sa...

hyl og skrik og hjelp, jeg gruer meg til i morgen!
BE

Mirjam sa...

Hei du!
Deilig med nyvaska stue, men nå er det vel noen dager siden.. Skal vaske litt jeg og idag. Vi har hatt dåp i helga, med masse gjester, og selskap i går også (mandag), så det er litt å ordne opp i.
Dere ser ut som en harmonisk og flott par! Håkon og Trygve er forresten litt like.. Og du ser veldig flott ut!
Er du blitt bedre da? God bedring jaffal!!!!
Klem Mirjam