fredag, mai 05, 2006

På Flyttefot

Begynner med noen bilder fra en kveld vi hadde besøk av Sonja og Elisabeth. Vi (Sonja og jeg) lakka negler, jeg klippa panelugg på Elisabeth, også så vi på "babyen" til Sonja. En sånn baby ønsker jeg meg og... (Den sitter på fanget hennes..)





Så har vi sovet vår siste natt i Fiori apartments i Parramatta... Håkon, som ikke er så veldig glad i forandringer(...) synes jo dette er litt trist, men jeg må innrømme at jeg føler meg bare letta, glad, spent og takknemelig for at det endelig skjer!!!

I går var jeg,
Håkon og Kathrin på siste inspeksjon i huset. Skrev kontrakt, betalte (MASSE) penger i bånd og husleie, fikk nøkkelen og tok på en måte over huset - deilig! Så i dag etter at Håkon har vært på skolen skal vi flytte. Et av våre Norske venne par (Olav, Anne-Grete og barna) er på ferie i Cains denne uka, så de har lånt oss den ene bilen sin. En skikkelig Aussie bil.. (skal se om jeg husker å ta et bilde av den). Det fine er at den er stor og har tilhengerfeste, noe de fleste bilene her ikke har. Så vi kan leie oss en henger og jobbe hardt i ettermiddag... Vi har jo faktisk samla oss opp en del allerede, så vi skal sette noen av møblene våre på lagring i en garasje hos noen venner,resten skal vi låne ut. Håper å rekke å flytte alt i dag, for Gunnar og Kristin skal vaske sin del av leiligheten i morgen. Det rekker ikke vi, for Erwin har invitert oss med på sin Graduation i morgen. Det begynner kl 11 på formiddagen og holder sikkert på noen timer. Så vi får vaske neste helg eller no, er jo ingen som har sagt de vil flytte inn enda så da så...

Vi har fått så mange kommentarer i det siste:) Tusen takk! Beklager at vi ikke er så flinke til å sende personlige mailer, men om du følger med her forstår du kanskje at det går stortsett i ett...
Uansett kan du lese om det meste som skjer i livet vårt på denne bloggen.


Ellers har vi hørt rykter om at vi kanskje får besøk av en Totning (ikke en dø mann altså, men en fra Eina...:) Stemmer det? Håper det, for besøk er alltid hjertelig velkommen hit!!!

Jeg tok noen bilder av Høsten har om dagen. Ble vel ikke så veldig bra, men det er ihvertfall sånne farger det er her nå:)


Kan hende vi blir uten internett noen dager, for sånne ting tar litt tid å fixe her i landet, men vi skal oppdatere så fort vi har mulighet.

Du har kanskje lagt merke til at skriften er litt større i dag??? Det er grunnet klaging fra den litt eldre (ja, Grete jeg kaller deg eldre) garde... Er dette bedre da?

Nå står seriøs pakking på programmet... (Skal bare ha en kopp te først...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Ja i dag var faktisk skiften bedre å lese, men vi klarte utmerket den andre og. Godt for dere å komme nærmere skolen og vi ønsker lykke til med flyttingen.

Anonym sa...

JA TAKK!!! :-) (Det er ikke så lenge til du selv er å regne blandt "den eldre garde" om du regner meg der nå......)

Anonym sa...

Tenk at jeg bor med dere!!!?!!!!
Og det er 1000000000 X mer fantastisk enn jeg hadde forventet og forestilt meg at det skulle bli. I fare for å bli altfor sentimental (vet du hater det Håkan, men det får bare være for denne gangen. Jeg skal prøve å fatte meg i korthet, hva mitt lille hjerte føler) Men dere er bare helt ubeskrivelig, jeg blir nærmest overveldet av deres godhet og omsorg, og irene da du klemte meg i dag, begynte jeg nesten å gråte. (Det er nok drugsen og reagerer, savnet av hjemme og følelsen av å være litt bortkommen når man ikke føler seg helt 100% som snakker,. Men tenk så er DERE her og passer på meg. Nej nå MÅ jeg slutte, før jeg sier noe dere kan bruke mot meg.
Men jeg er KJEMPEGLAD i dere!