fredag, mai 12, 2006

Jada, vi lever:-)

Paa tide aa gi et lite livstegn fra oss.
Vi er endelig inne i nytt hus! Halleluja! Dessverre tar det litt tid aa koble til internett i Australia, saa derfor er vi ikke helt oppe og gaar med bloggen enda.

Huset vaart er fantastisk. Fullt moblert og som tatt ut av en IKEA katalog. I tillegg bor vi sammen med noen veldig hygglige mennesker(to av de er svenske saa de er ikke de skarpeste knivene i skuffen...) saa vi har det veldig bra. Svensker er veldig hygglige de altsaa:-)

Ooops... Maa visst stikke.

Snakkes

Haakon

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo/heisan.

Håper alt er bare bra med dere to, (alle)
Her har vi nå godt vårvær,bare det er mye og glede seg over.Livet ellers går nå sin vante gang,snart er det Norges Nasjonaldag 17 mai,da spiser vi så mye is som vi har råd til og kjøpe Hurra-hurra for Norge!
Det er vel ikke så veldig langt mellom indre Østfold og Sverige?

Dette var et livstegn fra Øyer far.

Micha75 sa...

Heisann mine elskede.....nå har det vært dårlig med kontakt en stund. Vi har det veldig bra på Modum, og det er nok å jobbe med. However, positive we stand!
Godt å høre at det ordner seg for dere. Er det ikke en SINNSYK opplevelse å få en bil (selv om den kanskje ikke er av det nyeste slaget)? Vi har opplevd det tre ganger, og det er like rått hver gang!!! Men jeg er hvertfall veldig glad i dere begge, og vi fire skaugerne har det bra. Elias har veldig lyst til å dra på ferie til Sydney....han nevnte det senest i går....!!! Have it so long...!!!! lots of love from me, Leif Ingvald

Anonym sa...

Hei og hå våre to kjære i sydney. endelig noe nytt å lese. har lest på flyttefot i mange dager nå. kan det nesten utenat. Men nå bare gleder vi oss til å høre om nye ting som skjer. Som sjefen har skrevet øverst så har vi det bra. Alt går i sin vante gang, ikke så store overraskelser hver dag, men bare vi får være friske og gå på jobb hver dag så er det et under stort. gler meg til å skype-snakke med dere at snart. ha en fin helg.

Anonym sa...

Bra at dere er kommet inn i nytt hus og har det bra! Med oss er det også bra - spennende og interessant med nye jobber!!! Litt forkjöla er vi jo om dagen, men man kan vel ikke annet vente når teperaturene svinger som de gjör.... Vi (jeg) kan jo si meg enig i at svensker er hyggelige de ;-) At de ikke er så skarpe kan jo bero på mye, jeg får stadig vekk spörsmålet; hvorfor tar dere nordmenn så ofte med dere en bildör ut i örkenen? (Det er jo litt å tenke på) Skal hilse fra "svenskene" her!! /Grete

LIFE sa...

hallo balo!! dette er michelle, som tenker på dere, og nå faktisk viser det;) jeg gleder meg til dere kommer hjem-- jeg digger dere, beundrer dere, fordi dere er noen tøffinger.Ozzies! you are missed! hei og hade:B

Anonym sa...

Hei Tante Irene
Jeg lurer på om jeg kan få den nye adressa di, jeg har nemlig et brev jeg skulle ha sendt til deg.....
Fra Susanna

Anonym sa...

Ja må han leva, ja må han leva.....
GRATTIS MED DAGEN I DAG HÅKON!!!!
Mange hilsener fra svenskene; Erlend, Susanna, Jonathan, Grete & Samuel

Anonym sa...

Hei Håkon!!! GRATULERER MASSE MED 26 ÅRS DAGEN I DAG!!!! Nå er jo dagen snart slutt hos dere, men håper du har hatt en flott dag! Har prøvd å få tak i dere på skype i dag da, men dere har jo flytta dere.... Og nå har mobilen min gått tom for strøm, men du skal få en bursdagshilsen på mms fra Milla så snart jeg har lada den opp. :) Men dere må vel inn på nett for å få den også?? Isj.... Hva har dere gjort for å feire dagen din? Har dere ferie nå? Vi har ferie om to uker....da er vi ferdige her for i år...men dere veit vel at vi skal gå et år til?
Ha det fortsatt bra og GUD VELSIGNE DEG!

Klem fra The Halvorsens