torsdag, mai 25, 2006

Hei alle sammen!

Det er Torsdag og 3 uker siden jeg har oppdatert dere om livet vart... Beklager det!!! (men Hakon har vel oppdatert litt...) Er utrolig masse som har skjedd, men vi har ikke hatt internett (har fremdeles ikke det), og i forrige uke saa ga data'n var seg... Ja det er skikkleig trist!! Kvelden for Hakon skulle levere inn en 2000 ords oppgave, saa sa den bare takk for seg... Vi har ringt og styra med forsikring og greier, men det viser seg at vi maa sende den til NORGE for aa faa den fixa... Noe saa tungvindt!!! Og det betyr at vi blir uten data i flere mnd.. Noe vi virkelig ikke kan vare... Har saa sinnsykt masse oppgaver fremover... Saa vi setter pris paa litt forbonn om dette. Men det fixer seg nok! Har jo tilgang paa data paa bibloteket, men det er bare litt mere tungvindt... Ogsaa kan vi ikke skype her i fra... Trist!! Men dere er ikke glemt altsaa!! Alltid i vare tanker og bonner kjare familie og venner!!

Takk for alle mld, mailer og tlf i forbindelse med Hakons bursdag paa mandag! Det var saa koselig! Jeg bakte kake, ogsa kom noen av vennene vaare over paa kvelden. Jeg tror det ble en vellykka dag:) Min mann har i hvertfall blitt 26 aar... Wow! Merkelig at han er saa gammel for det betyr at det nermer seg for meg ogsaa... Jeg foler meg bare som max 23 egentlig... :) Ja, ja det er vel sann det foles aa bli gammel... :)

Ellers har vi jo flytta inn i ett fantastisk hus! Koser oss skikkelig der! Fantastiske romkamerater og venner! Saa livet er herlig selv om det har utfordringer..

Ingen bil enda, men det kommer tror jeg..

Jeg har alltid trodd at Australia er varmt! Har ikke du? Jo det er det de forteller oss, men ikke la deg lure!!! Det er saa sinnsykt kaldt om dagen! I dag matte jeg ha lue og sjerf paa meg paa vei til skolen.. I AUSTRALIA... Merkelig.. Og nar vi vakner opp om morgenen er det 13-14 grader inne i huset... KALDT!!!!!!!

Hmm... Kommer ikke paa saa mye mer..

Forhapentligvis oppdatere vi snart igjenn.. Dette er den travleste terminen for meg saa langt, saa det er ikke masse tid tilovers, men noen minutter har vi da her og der! Saa da skal vi prove aa sette oss ned og oppdater litt.

Er saa gla i dere alle! Og kan knapt vente til det blir August og vi reier hjem!!!!
Bryllup, sommer, Norsk mat, Mor, far, soster, bror, svigers, nevoer og nieser, venner og rent vann fra springen:) Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem fra Irene (paa bibloteket)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig å "høre" livstegn fra dere igjen!! Legger merke til at skriften bare blir større og større.... er det for at Håkon nå er blitt eldre?
Vi har en langhelg foran oss. Ungene er på lekeplassen og leker mens jeg sitter og surfer rundt litt mens pizzadeigen hever seg. Har ingen store planer for helgen, tar den som den kommer. Dere får også ha en fin helg!
Hilsen fra alle oss "svensker"
PS: Susanna fant igjen et bilde av tante når du sto på hodet med rasta hår....hun fikk så lyst å gjøre sånn med håret sitt hun også.... :-)

Anonym sa...

Ja, det var koselig med livstegn skjønt vi har jo snakket pr. tlf. da. Vi er også ikke på nett om dagen. Tlf.linja inn til Thomas er det noe galt med. Den blir nok reparert denne uke, men det er jo litt streik om dagen i telenor så ting tar tid. Ha en fortsatt fin vinter. Mamma

Kikka sa...

Hei Irene og Håkon
Det går ann å legge igjen hilsen her ja..så langt har jeg ikke tenkt!
Hvordan går det med dere der nede? Sendte mail på dagen til Håkon, men veit ikke om dere har fått den.
Uansett ønsket vi han til lykke med dagen.
Håper dere har det bra:)
klem kristine

Ellen Miles sa...

åå-håkon det var ikke meninga å glemme bursdag!!(men må ærlig innrømme at jeg tror ikke jeg har den registrert noe sted heller) men,selv om d blir en litt forsinka en, vil jeg sende en GRATULASJON herved: GRATTIS. ;)
Solveig kom hjem fra ålesund fredag kveld, det var så koselig!! Snakka litt om åssen ho har hatt d - og mye om meg (vi ska ha jentekveld imorra så da øser ho vel ut heile greia) menn..vi snakka om dere og hvor utrolig utrolig utrolig mye vi gleder oss til dere kommer hit. Å. Jeg savner dere. Kanskje dere kan besøke meg i oxford på vei nedover igjen? Neida skjønner d r litt umulig kanskje. Men. En liten drøm.
:)nå ska jeg sove og drømme søtt og bli frisk (har feber) - dere får kose dere videre i kulda. (og ja, jeg visste det var kaldt i australia, haha)