søndag, februar 19, 2006

Tji, hi...

Hei kjære venner!!

Nå er det min tur til å skrive litt igjen. Tiden går utrolig fort her for nede, og vi rekker kanskje halvparten av alt det vi har lyst til. Men sånn er vel livet...

Her om dagen fikk vi et brev fra Department of Enviroment(Miljøverndepartementet). De hadde fått en rapport på bilen vår fordi eksosen ryker litt extra(dvs at den brenner litt olje). Dette måtte vi fikse før den 17.feb, ellers må vi slutte å kjøre den. Det er jo litt kjipt, siden vi i dag skriver 19.feb og enda ikke har noen ny bil. Men, men... Vi har fått låne en annen bil frem til april, men den har ikke clutch(kløtsj) for tiden, så må fikse det før vi begynner å kjøre. Så da så..

Ellers eksplodere hodet mitt snart. Har vel vært litt for vant til å surfe gjennom livet(he, he) de siste årene. Teologigraden jeg har starta på nå er veldig spennende, men fytti katta så mye å lese og få med seg. Har ca 80 sider pr uke å komme meg igjennom, med rapporter og tester til, så Håkon må nok ta seg sammen litt ja(ikke at jeg har noe vondt av det da...).

Til slutt: Hipp, hipp HURRA, hip,hipp HURRAMormor og Oscar

Gratulerer med dagen til min kjære mormor(hadde bursdag den 17.feb)
Håper du koser deg på majjorca. Vi er glad i deg!!


Dett var dett

HåkonIrene og Håkon på Valentinesday


8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Håkon.
Dette fikser nok du. du har vel allerede hatt en test som gikk strålende?????
Ellers er vel kollektivt det neste kanskje om ikke bilen kan fikses.
Lykke til videre med lesinga.

irene sa...

Bilen er fiksa den. Heldigvis, så nå kan vi kjøre likevel:-)

Håkon

Anonym sa...

Hei Håkon!
Jeg ønsker deg lykke til med teologien, men! er katta osv.et teologisk riktig ord å bruke?og kan du henvise hvor det står skrevet.

irene sa...

Du må nok lese grunnteksten min kjære venn...

Håkon

irene sa...

De observante ser at det skulle stått Oscar og Mormor og Håkon og Irene. Ikke omvendt...

Sorry...

Anonym sa...

Du setter vel alltid damenavnet først.??????????

irene sa...

Ja, men det passa liksom ikke helt med bildene...

Anonym sa...

Hei Håkon & Irene ! Ser alt er bra,- ingenting er bedre ! Har lagt inn link til dere på pkblåggen så nå merker dere det nok snart på besøkstallene :D

Har de EU kontroll på bil der også?