søndag, februar 01, 2009

Kort oppdatering

Det har vært dårlig med oppdateringer den siste tiden. Jeg beklager det!

Vi nyter sommer varmen om dagen, men må nok innrømme at det har blitt litt vel i mest laget.. Leiligheten føles som en sauna.. 42 grader i skyggen. Har måttet ta oss noen turer på forskjellige kjøpesenter for bare å avkjøle kroppen i litt air condition:) Men når det er 30 grader om natta, trenger man air condition her hjemme også. Så vi måtte bare kjøpe oss en brukt en å ha på soverommet. Det er fantastisk! Så nå sover vi godt igjen.

Eller har Håkon fremdeles skolefri og jobber så masse han kan.. Vi har opplevd økonomikrisa.. Ikke alltid jobb å få om dagen, men han tar det han får. Det er vel kanskje sånn uansett hvor i verden man befinner seg??

Jeg skal se om jeg får lagt ut noen bilder her snart. Litt fra besøket vi hadde i jula og andre ting vi har gjort i sommer. Så følg med:)

1 kommentar:

Kikka sa...

Gleder meg til bilder, følger med hver dag!
Håper du fikk e-post av meg i forrige uke. Var litt usikker på om jeg hadde rett adresse?
Stooor klem fra oss i - 15 grader :-)