lørdag, mars 03, 2007

Trening

Er vel ikke så masse som skjer om dagen..
Annet enn at Sonja og jeg har begynnt på Fitness First!
Jepp! Irene har begynnt å trene!
Det var virkelig på tide!!! Jeg har absolutt ingen muskler.. Og nå etter 4 dager er jeg så sinnsykt støl og sår.. Men det er gøy! Jeg elsker det.

Ellers kan jeg fortelle at Håkon fanga et "dyr" ute her en dag.. Den løp rundt på verandan vår, så Håkon fanga den i en eske, tok noen bilder og lot den så løpe videre...
Synes ikke akkurat den var så pen jeg men...
Er jo litt eksotisk å leve med sånne ting rundt seg:)




Hva annet kan jeg si...
Håkon jobber, går på skole og er små syk...
Ikke at han ville fortalt deg det selv, men han er det...

Her sitter han ved kjøkkenbenken og betaler noen regninger tror jeg.
Legg merke til t-skjorta:)
Jørstad får virkelig god reklame her i Sydney.





Sonja har fått seg briller:)
Pen som alltid!








Skal prøve å ta litt flere bilder fremover. Hvis det er noe å ta bilde av da..

Ha en fin helg og uke!
Klem fra Irene

8 kommentarer:

Kikka sa...

trening ja.. der sa du no.. Nå har vi hatt fri fra treninga lenge nok, så i morra er det ingen "kjære mor"..
Alltid godt å komme hjem etter en økt.. lage en kopp te og se frustrerte fruer på tv:)
...i den nye soffan

ella sa...

du, lille venn, du må også lese teksten, ikke bare se på de fine bildene...
det står at bilder av menneskene i huset kommer neste uke...

leger er for syke folk...

Anonym sa...

Hej tante och Håkon
Jag har varit i Avanäs och kört snöscoter - det var kul!
Kram från Erlend

Heidi og Torkjell sa...

Hei! Lenge sida vi har lagt igjen kommentar her nå... glemmer det liksom når vi skriver blogg selv, men det er jo veldig koselig å få kommentarer! trur ikke jeg heller syns "dyret" var så veldig innbydende... Er jo i Hammerfest nå, og her er det ingen krypdyr i det hele tatt! :) de fryser bare i hjel... hehe...litt andre tilstander enn hos dere. Er veldig glad i dere og savner dere! Gud velsigne dere fortsatt.
Klem.

Unknown sa...

smiil, dere har sisten..
sjekk bloggen min for mer info...
søtt.
du altså

Anonym sa...

vi venter på mere nytt.....

Silje Elida sa...

jeg savner dere!imponert over trening irene:)

Anonym sa...

Hei!
Internet er fine greier - da kan man plutselig plumpe borti hjemmesiden til gode gamle venner! så gøy å se dere! ante ikke at dere var i australia en gang jeg!..Dere ser godt ut! Så utrolig gøy!.. kjipt at man mister kontakten, men sånn er det jo bare noen ganger... da er det jo også fint at man kan ta den opp igjen! og hvis du lurer på hvem jeg er og hva jeg holder på med.. sjekk www.myspace.com/torliv !:) ikke SUPER oppdatert da, men den sier jo endel..!:) mange gode klemmer from an old friend!