tirsdag, mars 20, 2007

Colour og Album

Puh.. Sitter på kjøkkenet og puster lettet ut etter noen intensive dager med Colour Your World Womens Conference og Hillsong Live One Album innspilling..
Det har vært utrolig bra altså! Ihvertfall for meg som har vært delegat. Tror kanskje Håkon har opplevd det litt mere slitsomt. 17,000 damer i 3 dager... Snakking, roping og stressing...På Søndag var det Album innspilling. Jeg var Graphics assist. Stressende men også spennende:)

Beklager at det har vært så lite oppdateringer her i det siste, men har liksom vært inne i en "sperre"... Ingen inspirasjon til å skrive. Beklager!

Her er noen bilder fra den siste tiden...

Dette er Megan og Dave`s nye baby. Han heter Finn Lewis og var 2 uker i går. Bitte liten, men veldig søt!
Her er et bilde av den "nye" bilen min:) Der kan du se forskjellen mellom Irene og Håkon.. En er stor og blå den andre er liten og rød...
Håkons bil har fått nye dører da.. En i sølv/grå den andre i rød.Forrige uke hadde Christina bursdag. Så da lagde vi frokost til henne. Det var veldig koselig! Selv om jeg hadde bihulebetennelse og hadde mista stemma...
På Torsdag var jeg barnevakt for Simarah. Mamman hennes tjente på Colour og var opptatt hele dagen, men jeg hadde fri..Hun er 2 1/2 år og utrolig artig:) Jeg kan le meg skakk av alt hun sier.. På kvelden dro vi på Colour conference og hun var på Colour Kids. Vi hadde det begge to veldig gøy!


Dette er fra Opening Night av Colour. Jeg satt langt bak den kvelden.. Men det gjorde ikke så masse for resten av tiden satt jeg veldig langt frem.. tredje rad hele lørdagen. Det hjelper å gå dit med en pastor kone:)
Her er meg og Chris, pastor kona, fra avsluttnings kvelden. Det var helt FANTASTISK!

Her er Taine i en lunsj pause. Jeg var litt barnevakt for han og hjalp Chris det jeg kunne..
Under album innspilling var det her jeg oppholdt meg.. I OB-truck... Sinnsykt... Det var 16 kameraer, 4 ressigører og sinnsykt mange andre... Utrolig gøy å ha vært med på!!!


Legger med et bilde fra lovsangen en kveld under Colour. Er vel sånn ca sånn det så ut under album innspilling.. Så da har dere fått et lite glimt av det som kommer:)
Nå skal vi spise middag!
Ha en fin dag!
Klem fra Irene
PS: Verdens nydeligste Susanna har bursdag i dag. 7 år!!! Gratulerer! Vi er glad i deg:-)

2 kommentarer:

SOLveig sa...

gøy å følge med på livet down under...
!!

det inspirere til andre sida av planeten;)

Kikka sa...

nå har vi opplevd vårt første møte på Hillsong avd. London! Det er stort..men kan tenke oss at det er mye større i Sydney!
Ser ut til at dere har det fint, godt med oppdateringer:) love love