mandag, mars 26, 2007

Nordmenn på besøk

I går fikk vi besøk av en familie fra Norge.
Elisabeth og Peter, og 3 vakre barn!
De har vært her i Australia i ca 9 mnd alt, men reist rundt og sett det meste, de kom til Sydney først denne uka.
DET VAR SÅ KOSELIG!
Føltes litt som de kjente oss, for de har lest om oss her på bloggen... (Det rykket litt i magen og jeg tenkte at jeg må begynne å tenke over hva jeg skriver her.. Det meste er liksom rett fra levra, og om alt og ingenting.. Men om jeg skal begynne å redigere da blir det liksom ikke meg heller da.. Nei, dere får ta meg som jeg er:) Og til alle dere som ikke kjenner meg men leser dette; JA, jeg er litt rar..)

Uansett.. Vi var på 2 møter på Hillsong, spiste lunsj hos oss sammen med Hege, Øystein og Mia, og lagde vaffler med brunost. En skikkelig norsk søndag! Deilig!
De reiser videre til vestkysten denne uka, men vi håper de kommer tilbake og besøker oss før de vender nesen hjemover til Norge i Juli!

Jeg syntes dette bildet fortjente å være med her.. Til alle som kjenner Sonja; Hun lekte med barn i går!! Jepp! Sonja som ikke er så veldig begeistra for barn, kjente seg utfordra av Gud og kasta seg ut i det. Og barna ELSKET henne!! Lakka negler, fixa hår og sminke:) Alle små prinsessers drøm! Stolt av deg Sonja!

Det artige er at disse to jentene heter Mia og Sara.. Akkurat det samme som 2 av mine nieser i Norge.. Så da fikk jeg liksom dekt litt av tante-barn-behovet.

Ellers har det blitt kaldt! Jeg fryser og har funnet frem skjerfet.


I kveld er det Tv kveld med jentene (hvis de er ferdige med oppgavene sine da.. studenter alle sammen..) og i morgen er det jobbing.

Grattis med dagen (i morgen) til Svigerfar Terje!

Klem fra Irene

7 kommentarer:

Unknown sa...

hihihi....
dem va jo prinsesser
og det e jo æ og..
så da klikka man.
nej, det va helt fantastisk
never let the fear of striking out keep you from playing the game...

irene, du ser så kald ut..
kanskje noe stæsjh, varer/klær eller noe sånt fra norge ville varma.
ente på innsida eller utsida!
hva som helst??

Anonym sa...

ser ut som dere opplever mye fint! så moro med besøk da:)
Bra at du skriver rett fra levra, det er vi to om.. men jeg synes ikke det jeg skriver nødvendigvis er så spennende for leserne.. Blir litt som min egen terapi. hehe!
Prøvde å legge igjen beskjed her før i dag, håper det går denne gangen.
KLEM

Anonym sa...

Hei tante. Jeg heter Sara. Så koselig at du har hatt besøk av en annen Sara da. Koste du like mye med henne?? Hun var vel ikke så god som jeg. Hvor gammel var hun da?
Jeg er hos farmor på besøk i dag. Farmor er hjemme for hun er sykmeldt. Det er koselig. Jeg har med meg Amina - en hund. Den er kjempefin. Du kan glede deg til du kommer hjem og får sett den.
fra sara i øyer. mange klemr fra sara

Mirjam sa...

Hei!
Nå får jeg endelig skrevet en hilsen til dere. Prøvd flere ganger, men så har det ikke kommet med. Men nå har jeg en liten aktiv Jonatangutt på fanget, så vi får se åssen det blir :)
9 uker permisjon er jo ingenting! Vi er heldige her i landet ja, som kan være så lenge hjemme med barna våre!
Her er det blitt skikkelig vårstemning, så nå gleder evi oss enda mer til somer og vamra!
Ha en fin dag!!!
KlemM.

Mirjam sa...

Ok. noen feil... :)

solveig sa...

ah, i know irene!! den sorgen er delt--men den vil ikke vare for alltid--jeg haaper haaper aa besoke dere for dere kommer hit..hva med vintertider neste aar??tror det hjelper med litt planlegging..by the way--du kler panlugg skikkli! du er gorgeous!

Anonym sa...

Hei Irene. Nå er vi hos Mary på 66 års dag og har spist et fortreffelig måltid. Har lagt inn bloggen din hos henne så nå blir der overvåket fra Raufoss også.
Hilser fra alle dine tanter her.