mandag, januar 22, 2007

VARMT

Det er sinnsykt varmt om dagen... Vet at jeg egentlig ikke burde klage over dette.. Men det er nesten uutholdelig.. I går var det 43 grade i skyggen.. Vinden føles som en varm føner og det er helt umulig å være ute og ihvertfall i sola. Håkon klippte plenen i går og han ble så sinnsykt solbrent! Jepp, Håkon ble solbrent.. Det skjer ALDRI! :)

Denne uka har Christina kommet. Det er så koselig å vare flere i huset igjen:) Hun kom på onsdag, men har enda ikke fått bagasjen sin.. Stakkars! Er så mange som har kommet i det siste som ikke har fått bagasjen sin..
På torsdag hadde vi Taco kveld med Christina og Mathias:)
I går hadde vi lunsj gjester.
Her er Jay, Chris, Meg og Tain. Meg er gravid og har bare 7 uker igjen. Spennende!!
(Dave, Mathis og Christina var også der... Ble bare ikke med på bildet)

Søndag var Joyce Meyer her. Hun prekte på 3 møter. Sinnsykt bra!! Salen var stappfull på alle møtene, folk kom langveis fra for å høre henne. Herlig dame med masse klokt å si.

Håkon jobber og jobber! 15 timers dager..
Han er så flink! Og jeg er så heldig!

Snart kommer Sonja hjem! Det blir fint!
Også kommer jo Elisabeth også:)

Ha en fin mandag og uke!
Takk for at du leser bloggen vår..
(Eller min... Håkon skriver ikke så ofte her akkurat, men han har bare ikke tid)

9 kommentarer:

Kristen sa...

eg må ærlig innrømma det at eg glede meg veldig t å sjå dåkke igjen... fyrste kaga!

Kikka sa...

..bare han ikke sliter seg helt ut så..
flinke dere er til å invitere folk, gjestfrie og gode mennesker:)
Ha en fin uke dere og!

Anonym sa...

Hei og godt nytt år!
Må som regel inn og se en tur hver dag. Fint at dere har det så "sinnsykt" bra på alle måter. Deilig med varme. Her er det 15 minus.
Tante Gunn

Anonym sa...

Veldig ålreit å lese bloggen deres selv om jeg ikke kjenner dere. Her i Alta er det jo omkring 15 minus om dagen. Litt godt da å lese om 43 graders varme, en temperatur jeg bare har hørt om... Har også sett Joyce Meyer på parabol-tv og syns hun er veldig bra.

LIFE sa...

yuhuu irene!!godt å se at dere oppdaterer--føler litt at jeg er med.var akkurat i london med bebbe og mirjam=fantastisk digg tur.slappa av.litt shopping og da..det tok knekken på oss alle,men man blir så gira at man orker alt plutselig.jjeje
gleder meg til å se deg igjen kjære<3

Gudrun sa...

Wow 43 grader. ja då ble vel Håkon solbrent ja. Håpe d isje blir like varmt nå når eg komme ned igjen. Eg blir solbrent av ingenting Eg glede meg t å se dåkke igjen. Sjøl om me isje har hengt så mye før heller :)

solveig sa...

savner dere vakre mennesker! aa dere faar lov til aa klage..det der er for varmt! take care lev vel bruk solkrem.
kjaerleik sol

Anonym sa...

Her er det sinnssykt kaldt, minus 32 i går....

Ellen Miles sa...

ja..heten i australia er ikke akkurat deilig når man sitter midt oppi den! Men en savner den på en måte når en flytter derfra...
Du Irene (eller begge to) - jeg har begynt å tenke på hva jeg skal neste år. Et alternativ er teologi på Hillsong. Et annet er psykologi et eller annet sted - vet dere om det er bra å studere psykologi i sydney? eller noen andre plasser i australia? jeg vet liksom ingenting.. har vært på internet og sett, men vil liksom høre fra folk om de vet noe...