mandag, januar 08, 2007

IKEA

Da har vi faktisk vært hjemme alene i 1 uke..
Husker ikke sist det skjedde..
Har vært godt, men veeeeldig stille også..

Fredag var vi på Bbq hos Jay og Chris-veldig koselig!
Var noen andre venner av oss der også, de har en baby på 3 uker --- såååå søt!!!

Søndag var vi på IKEA (eller kjøpesenteret som Ikea ligger på rettere sagt) og henta pølser til grilling på Hillsong. Håkon gjør det hver 3. søndag, og da kan jo jeg gjerne bli med og få meg litt skandinavisk mat:)
Spiste kake (Marsipan og Sjokolade kake) og drakk kaffe.

Ellers har vi ikke gjort stort..
Jobba litt, spist mat, slappa av, tjent på møte, spilt spill og sett på Scrubs -- med andre ord; KOSA OSS!

I dag skal vi ut med Tone og Lasse så det blir koselig!

Dette ble en kjedelig oppdatering, men det er ikke så mye å fortelle...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bare et livstegn er godt nok. Da er vel veggen i huset tilbake og det har normalisert seg hos dere. Vi savner dere og kommer nok tilbake en gang om ikke i år.
Ha en fortsatt fin silleperiode i huset før stormen setter inn og skolen begynner igjen.
mamma

Kikka sa...

høres jo helt herlig ut det da:)
vi har fri i dag, starta dagen med å sove leeeeenge!
snart blir det en tur til byen et sted,
stooor klem!!

Mirjam sa...

Aldri kjedelig! :)

Anonym sa...

ah, nyyt det..vaer late, se paa tv..slapp av..dass paa godt norsk! dere er VAKRE og jeg savner dere.. jeg er en true bible studie queen studie hard baby, og elsker det! love og kjaerleik sol**

LIFE sa...

hello people:)dere er alltid på farta ass:)digger ikea!jeg var der igår-vi så oss litt rundt,og endte turen med en deilig svensk middag.NAM. nåår ser jeg dere neste gang?kanksje jeg joiner solveig på australia tur.hvem vet.love u!!

Anonym sa...

Efter att ha varit fastboende i detta IKEAS hemland i över två år kjenns det inte bra att erkänna at jag faktisk INTE har varit på IKEA här alls....