mandag, desember 04, 2006

1 uke

Om 1 uke kommer Mamma og Pappa!
Jeg er så spent!
Brå våkna klokka 4 i natt av at jeg tenkte de ikke kom til å finne frem på flyplassen.. Også fikk jeg ikke sove igjen.. Ble liggende å tenke på alt som kunne gå galt.. Er jo egentlig ikke jeg som skal grue meg, men jeg er sikkert ikke alene om det:) Det går HELT sikkert bra altså! Bare litt spennende!

Denne uka har vært innholds rik.
Mandag og Tirsadg jobba jeg sammen med Håkon.

Tirsdag kveld var det barbeque med connectgruppa vår. Det var veldig koselig! Skikkelig babyboom der.. Så vi kan jo håpe! Kanskje det blir vår tur snart:)

Onsdag skjedde det ikke så mye.. Mye styr her hjemme, men ikke så spennende akkurat..

Torsdag var det Graduation dinner for college. Det var jo artig. Alltid gøy å se folk skikkelig stiv pynta.

Fredag og Lørdag jobba vi HELE dagen! Vasker college hus. Æsj! Det alt jeg kan si.. Men vi får jo penger for det så da går det liksom greit.

Søndag hadde jeg, Håkon og Sonja en liten julefeiring:) Sonja og jeg begynte kvelden med å smelte en firkløver sjokolade og spiste den med skje:) FANTASTISK!!!
Håkon lagde lammestek, kokte poteter, stekte grønnsaker og NORSK saus til oss:) Mmmmm! Deilig!
Vi tente masse telys og røkelse som jeg fikk i posten av fantastiske Solveig!!! Også har det vært ganske kaldt de siste dagene så det ble skikkleig jul!!

I dag er det mandag igjen og jeg har fri. Håkon er på jobb.
Svenskene reiste hjem til sverige i går så i dag skal jeg flytte oss inn på det store soverommet med bad.
Ellers skal jeg kose meg med Sonja mens jeg kan!!! Hun reiser på Onsdag så da ses vi ikke på over en mnd... Huff!! Jeg gruer meg!

Ble ingen bilder denne gangen. Sorry!

Det ene slag ordet jeg skrev om veiarbeiderne ble ikke helt riktig siter.. Det går sånn:
Be roadworker aware. Driv slow, and Take care.


Sender en liten hilsen til alle nye leser av bloggen! Tanter fra Toten og sånn:) HEI!
Denne bloggen leses på eget ansvar. Den er litt sånn rett fra levera som mamma sier:)

Ha en velsigna advents tid!
Klem fra Irene

5 kommentarer:

ella sa...

smelta sjokolade...? no offense, men gross!
nu får æ sonjaen min tilbake:)
treng moralsk støtte før eksamen...

Anonym sa...

Ja, en uke så er vi der. Men du, .. tanter på Toten, det var jo tante Ruth da som er ny og hun bor i Søndre Land, ikke Toten. Herved er det korrigert.
Mamma så klart

Anonym sa...

rett fra levra er best:)
liker bloggen deres.. også er dere liksom ikke sååå langt unna allikevel!

Anonym sa...

MWA:¤

Unknown sa...

mjau... er hjemme
men jeg savner irenen min!!!
og så er hun på msn.. men hun ække der?!?!?!?!?!?!!?!?!
hva SKJER??
mjau...
her er kaldt, men ikke no snø..
klimaforandringer.. drivhusgasser...
kunne ikke brydd meg mindre om hva man kaller det..
JEG VIL HA SNØ!!
deiilig å være hjemme da. deilig å sove i egen seng.
skal jobbe nå...
fredag lørdag søndag og mandag
fint det...
mhm!
savner dere. smaaask
(ps, norsk brød, det er tingen... med gräddost!!!) åååå så godt