fredag, desember 22, 2006

Port Macquaire

Ja så har vi vært bort i noen dager på en fantastisk ferie tur!!!
Vi kjørte i ca 4 timer Nordover til badebyen Port Macquaire, der boddde vi i en kjempe fin leilighet.
Jeg lar bildene snakke.. Selv om de ikke er i rekkefølge...

Mamma og Pappa på en rasteplass på vei hjem.
Der var det innmari varmt!!!!


Her er vi på et utsiktspunkt..


Her spiser vi frokost på verandan


En av stendene.. Var mange av de!


Håkon og Pappa rett før de gikk ut og bada i de store bølgene..
(jeg feiga ut..)


Mamma på stranda


En kveldstur.


Mamma har fått et lite skille... :)


Middag i leiligheten


På hjemveien spiste Pappa og Håkon skikkelig Aussi mat: Meat Pie, Chips and gravy


Jeg traff en mann..


Det var masse koala skilt langs veien.
Og en av dagene var vi i en koala park, men da glemte vi kamera...


Håkon


Mamma og Pappa


Irene på standa


Bilen vi leide.


Hotellet vi bodde på


Håkon tok seg en tur ned til klippene og plukka en blomst til kona si


Dette er visst det eneste bildet vi tok av bassenget,
men vi bada altså: Alle 4!!!
tilogmed mor og far bada.. Noe jeg ALDRI har sett de gjort før:)


Gutta slapper av på sofan


Nå er det bitte lille juleaften og vi har stortsett bare slappa av. Der er innmari varmt, og varmere blir det sikkert!! Men vi klager ikke på det:)

Ha en fin bitte lille juleaften!

Vi blogges!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Strand:) ååå, så deilig!
nå må jeg snart på jobb, mye som skal ordnes til jul.
Det er vel snart lille juleaften hos dere.. Kos dere videre :)
klæm

Anonym sa...

Så ut som dere hadde hatt en fin tur og sett mye fint. Men Nils har du klippet deg enda mer nå da. Syns ikke du hadde nesten noe hår jeg nå. Men det er vel varmt hos dere. Dere får ha en riktig god jul. Blir vel litt annerledes feiring for dere alle fire i år. Koslig å være sammen. Det er sikkert kjempekjekt med besøk. Hadde det bare ikke vært sååååå langt og sååååååååååå dyrt skulle vi jammen ha kommet en tur vi også. Men dengang ei.
Tante Gunn

Mirjam sa...

Hei kjære dere! Ser ut som dere koser dere! Ønsker dere en kjempefin jul!!! Hils alle! Vi slapper av i kveld, lille julaften. Skal til Vesteraas i morra kveld, men Jan Petter må jobbe på legevakta. Sånn er det å være sykepleier..
Gode klemmer!

Anonym sa...

Eg og har et bilde av meg med den statuen, men eg kysse den. Det gjør isje du. Du har jo Haakon... God jul!!!