tirsdag, februar 13, 2007

BABY Shower!

På lørdag hadde vi babyshower for Megan hjemme hos oss. Det var så koselig! 30 damer, masse mat, gaver, leker og huset var pynta med babyting. En utrolig herlig tradisjon som jeg har bestemt meg for å ta med hjem til Norge! Meg har nå 4 uker igjen til babyen skal komme, og det begynner å bli skikkelig spennende:) Vi håper at den kommer litt for tidlig sånn at hun orker å være med på Colour Conference som er i midten av Mars... Der jeg i år skal BARE delta, ikke tjene! Jeg Gleeeeeeder meg!!!!


Ellers syntes jeg at dette bildet fortjene en plass her... Sånn vi ser ut til daglig:)

4 kommentarer:

Ellen Miles sa...

kult..:) Elisabeth og Thor-Einar har fått unge!!! d r helt utrolig..gleder meg til å se familien Krogh ass.
Ser ut som jeg enten kommer til Australia for å studere eller tar det i Norge med semester i Australia..får se!

Mirjam sa...

Babyshower er gøy! Noen venner hadde det for meg, -kjempekoselig!!
Ha en fin dag!!
MIrjam:)

Anonym sa...

hallo kjære deilige venner!
savner dere masse!!

(bare noe jeg lurte på,hvor lenge skal dere være der nede?..lurer litt på michelle-i-australia ideen,ganske lett men dååg)

Benedikte og Trygve sa...

shower er fint.. men "en tradisjon jeg må ta med til norge"? babydusjing..? heihei. vi er kanskje barbarer og vikinger fra gammelt av, men vi pleier da å dusje ungene våres her oppe også:)

vi er fast bestemt på komme påsken 08, hvis vi får lov. og vi er egentlig ganske gira på å bestille billetter snart.. :) Men veit dere feks noe om når det er billigst å bestille og sånt?