mandag, august 14, 2006

Love is in the air

Our beautiful Trygve is now married to his wonderful Benedikte! It was such a lovely wedding yesterday. Look how beautiful they both are:



They got married in a Norwegian old wooden church.



This is us outside the church. My husband is so handsome!!!

The day we came back we had dinner at Håkons parents place. It was so nice. His sister, Heidi, and family was there. His brother, that just got married, his parents and mine. It was a good day!!! Even though we look at bit tired... But after travelling for almost 30 hours I think that is ok:)





Today we have spent the day with Heidi, Milla and Håkons grandmother. It has been really relaxing and nice. Milla is almost 9 months and so cute! I love her!!



Yeah, I think that was it for now...
I love being back home! Tomorrow we´re going to my parents place. Mom`s making us fish!! Oh la la!!! Can`t wait... :)
Irene

2 kommentarer:

solveig sa...

hallo!!jeg har ike vært her inne på så sinnsykt lenge! at det går ann..det skal det bli en forandring på ja..jeg har fått meg en blogg å forresten..!ÅÅÅH!!dere er i norge!*hurra*vi snakkes--haha!vi snakkes faktisk! so long down under,lovelove:sol

Anonym sa...

såg at noko slekt var returnert til gamlelandet… "vælkømmin heimatt"!

i tillegg var det kult å sjå bilde av “vesle” Trygve bli gift :)

foreldra mine var der, men det er noko med kor kjapt ein ser bilete på nett…

(ps: fint med blogg med rss-feed - hadde ikkje sett dette elles)